Wysłany: 02-01-2015, 11:01 wjazd na szlak z łącznicy
Taka sytuacja. Towarowe będą sobie zjeżdżać z łącznicy na szlak główny. Ale po drodze mam zjazd do depo PKP Energetyka.
Jak osygnalizować takie miejsce żeby było dobrze? Semafor (jaki?) już przed rozjazdem do depo, a przed rozjazdem z łącznicy bezpośrednio na szlak już bez semafora czy jak? :)
ps. skrajnym prawym torem się nie zajmujemy, on idzie bezkolizyjnie obok do kolejnego posterunku
Ostatnio zmieniony przez Jacek 02-01-2015, 11:06, w całości zmieniany 1 raz
Wydaje mi się, że wcześniej gdzieś przed przejściami zwrotnicowymi (strzelam w ciemno, że tor odchodzący w prawo splata się z tymi dwoma oraz ze wspomnianym torem idącym w prawo na depo i dalej prosto). Więc sugerowałbym przed przejściami rozjazdowymi semafory wyjazdowe, a tuż przed tą zwrotnicą po prostu karzełek, albo tarcza manewrowa. Od drugiej strony tuż przed przejściami rozjazdowymi tarcze manewrowe. Tak jak chcesz organizować sobie ruch na stacji - załóżmy, że jadę sobie pociągiem do bazy w energetyce ale tą linią kolejową dwutorową po torze lewym (patrząc na zdjęciu). Dostaję wjazd na podwójne pomarańczowe i staję gdzieś na dole poniżej screena. Potem obracam kabinę i na wyjazdowym dostaję białe manewrowe i tuż przed wajchą drugie białe - tadam jestem w szopie i mogę iść na piwo po odstawieniu pogota ;-)
strzelam w ciemno, że tor odchodzący w prawo splata się z tymi dwoma oraz ze wspomnianym torem idącym w prawo na depo i dalej prosto
- nie, skrajny prawy odchodzący tor z niczym sie już nie splata: idzie łukiem, przebiega potem wiaduktem nad szlakiem i idzie w innym kierunku
- wszystkie te 4 tory na pierwszym planie faktycznie wychodzą z jednej głowicy stacyjnej ale to jest jakieś 1 km wcześniej (do tego momentu idą sobie równolegle)
@Lutek - tak, najzwyklejsza szopa w stylu garaż dla stonki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach