Pomógł: 12 razy Wiek: 28 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1392 Skąd: Chałupki
Wysłany: 14-01-2018, 03:11
Witam. Dzisiaj trochę skromnie, tekstura wagonu PKPIC B10nouz 075-8 111A-2 ze zdjęć Podleskiego na zaktualizowanym modelu Kilanzioma. Piotrek wprowadził kilka zmian pod ten konkretny egzemplarz:
Aby pobrać kliknij w obrazek
Autor 3D: Adam Naggy
Modyfikacje 3D oraz Tekstury: Hanys
Animacje: rysztur
Przystosowanie: D_M oraz Adamst
Autor zdjęć Traxx Metrans 386 009-5: Kanclerz
Wersja Trainz:
Trainz Railroad Simulator 2006 (+TRS06) oraz nowsze wersje.
Hah tak myślałem ze na jednym się nie skończy. Świetna robota. Dzieki za RP PR brakowało mi go więc sam próbowałem zrobić sobie reskin ale koślawo to wychodziło a teraz mam full professional.😄😄
Pomógł: 12 razy Wiek: 28 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1392 Skąd: Chałupki
Wysłany: 26-02-2018, 18:13 PCC E186 242-4
Witam.
Dzisiaj przekazuje Wam kolejnego Traxxa, tym razem jest to PCC E186 242-4.
Autor 3D:Adam Naggy Modyfikacje 3D oraz Tekstury:Hanys Animacje:rysztur Przystosowanie:D_M oraz Adamst Autor zdjęć:Adam Kupniewski Wersja Trainz: Trainz Railroad Simulator 2006 (+TRS06) oraz nowsze wersje.
Doszły mnie słuchy, że krąży już po sieci ten traxx. Niestety, ale to pewnie jest wytwór niejakiego Radosława Ciasnochy (rcscorpion) tak wiec prosił bym o nie kontaktowanie się ze mną, że ten model zawiera jakieś niedoróbki, ponieważ nie jest to moje.
Kolejna rzecz. Dodałem w paczce tego traxxa plik loda lokomotywy. Próbowałem niejednokrotnie jakoś podłączyć lod do tego, ale niestety CMP wywalał błąd, że nie może wczytać siatki modelu, tak wiec darowałem sobie na razie tego loda. Ale sama siatka o nazwie e483_lod znajduje się w paczce... Jeżeli ktoś by się znalazł, kto by to ogarnął prosił bym o pomoc.
W siatce LOD nie masz dodanych punktów attach. Wszystkie punkty attach z siatki głównej loka musisz mieć zawarte w siatkach LOD. I brak jakieś tekstury z dwójką na końcu, lok jest w połowie oteksturowany.
Ostatnio zmieniony przez rysztur 26-02-2018, 19:47, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 12 razy Wiek: 28 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1392 Skąd: Chałupki
Wysłany: 26-02-2018, 21:27
Pointy mam w osobnym modelu podczepione jako attachmesh. Co do braku tex w lodzie o musiał bym wejść na kompa mi normalnie się wyswietlało. Idzie to jakoś obejść z tymi pointami?
Edit:
Brakowało jednego pliku e483_258,2-e483_258,2.texture i biały lod był.
Pomógł: 12 razy Wiek: 28 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1392 Skąd: Chałupki
Wysłany: 26-02-2018, 21:46
Faktycznie, te dwa pointy wadziły wszystkiemu.... Zaraz zobacze jak to w Trainz wygląda.
Jeszcze muszę mu poprawić wyświetlanie się loda i będzie dobrze.
Jeżeli były, to one były przyczyną. Nie jest ważne, czy pointy w modelu są do czegoś używane, czy nie - muszą być te same w głównym i w lodzie, nawet te niewykorzystane.
Pomógł: 12 razy Wiek: 28 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1392 Skąd: Chałupki
Wysłany: 26-02-2018, 22:06
Jeszcze raz bardzo Wam dziekuję za pomoc. Obydwaj macie ode mnie "pomógł".
Teraz już kwestia dorobienia loda. Musze mu w nim dodać jeszcze kilka pierdół i okna zaślepić i powinno być w porządku.
Na tej odległości wchodzi lod:
Zaślepię mu okna i dodam na dach jakieś pierdoły, żeby aż za goły nie był. Ewentualnie drugi stopień loda zrobię.
To bardzo fajnie, tylko jaki to ma związek z tematem?
Hanys, dzięki że ożywiasz trochę forum Model wygląda spoko. Tak samo brzydki jak w rzeczywistości Przyjemnie opracowana tekstura. Nie wiem tylko czy ta czarna plama na dachu nad czołem, to nie jest lekkie przegięcie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach