Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5151 Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2017, 22:40
Radosławie, studiuję w tej chwili pełen przekrój opublikowanego zestawu, albowiem powstają kolejne kilometry zaktualizowanych szlaków. Poszukuję semaforów karzłkowych AŻD, czy takie powstały i je przespałem (lub nie umiem znaleźć) czy to temat dotąd nie ruszony?
Jeszcze nie powstały. Z karłów są tylko sygnały manewrowe. Jeżeli jesteś w stanie określić jakieś typowe, najpopularniejsze, układy komór - to dorobię. W polskiej sygnalizacji były to zawsze opracowania indywidualne, dedykowane konkretnym stacjom i w konkretne miejsca układu torowego. Mówię oczywiście o grze
Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5151 Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2017, 19:58
Hmm... to umknęło mi to. Może przez to że przy rozpoczęciu produkcji tej paczki podstawowym polem odniesienia był szlak Trutnov-Kralovec-Zacler, a to nie jedyny jaki obejmuje Projekt Sudety,
Właściwie mowa jedynie o takich 3-komorowych kurduplach (jeśli chodzi o obiekty dedykowane):
Aktualizacja tematu:
Paczka urosła o zrobione na życzenie Piotra karzełki trzykomorowe oraz semafory wz. SSSR posiadające białe światło ale pozbawione "pipka" - komory sygnału zastępczego. Białe manewrowe jest (jak było do tej pory) w głowicy. Na liście mają wyróżnik NPN. Najprościej pobrać, nadpisać i zatwierdzić wszystko.
Smacznego.
No i link:
http://trainz.krb.com.pl/...sygnalizacja-v5
Pikolo problemo. I dotyczy również czasu sprzed powyższej aktualizacji.
Wstawiam 5 komorowy jako wjazdowy AZD SS5 N P typ1 ZPCPB. Nazywam go, ustawiam przebieg, wg wszelkich prawideł "naszej" polskiej sygnalizacji, uzależniam od wyjazdowego. Powinienem przy przebiegu na wprost otrzymać S2 - czyli zielone.
Nie umiem ustawić żądanej "szybkości podanej przez semafor" - cały czas pokazuje mi "none" (mam ustawiony angielski język). No i to miganie dwóch komór.....coś źle robię. Ale co? Może fimik coś nasunie....
edit: "nieradkowy" z automatu podaje dobry obraz, wobec wyjazdowego "radkowego"
Do działania wymaga najnowszych bibliotek skryptów i stringlibrary. Ze względu na dodanie obsługi semaforów SBL, wymagana wersja to 22.12.2016. Na starszych nie zadziała, będzie walić błędy albo spali wam cały papier toaletowy w sławojce na podwórku
????
A teraz Kolega Jacek spojrzy, jaką ma wersję skryptu - nawet na tym filmiku widać (w HD1080)
Fakt, przeoczyłem ten aspekt. Biblioteki były zainstalowane, ale nie zatwierdzone po edycji. Jakoś musiało mi umknąć. Co oczywiście nie powinno się nigdy zdarzyć. Dzięki za pomoc.
Trochę się wtrącę, Radek ogólnie jest kreatywny i wiele robi pod prośby, ale przynajmniej materiały byśmy mogli organizować. Jako, że zbliża się jesień to będę w CZ kilka razy. Jakbyś mi mógł podpowiedzieć gdzie jeszcze zastanę (najlepiej na Śląsku lub Morawach) stacje z taką sygnalizacją to mógłbym spróbować coś pofocić. Sam mam smaka na podwieszane świetlne, ale wypada przynajmniej Radkowi zdjęcia i wymiary dostarczyć.
Pomógł: 10 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 229 Skąd: Dziki Zachód
Wysłany: 27-08-2019, 12:22
Cytat:
Jako, że zbliża się jesień to będę w CZ kilka razy. Jakbyś mi mógł podpowiedzieć gdzie jeszcze zastanę (najlepiej na Śląsku lub Morawach) stacje z taką sygnalizacją to mógłbym spróbować coś pofocić.
Jeżeli ktoś "hledá" miejsc gdzie kształty w Czechach jeszcze istnieją, to polecam ten aktualizowany co jakiś czas wykaz na stronie: https://spz.logout.cz/infrastruktura/mech/mech.html. Niestety trzeba się spieszyć, bo ilość stacji wyposażonych w takowe semafory topnieje z roku na rok. Tych na Trať 310 w Branticach już nie ma. Chyba najlepiej spełniającym kryteria Śląska lub Moraw obszarem gdzie kształty można spotkać są południowe Morawy w okolicach Znojma i Brna (Trať 241, 244, 246, 340).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach