FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Projekt "EN57HDM - reaktywacja"
Autor Wiadomość
SimonGR
trainz
GeneRally


Pomógł: 26 razy
Wiek: 20
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 263
Skąd: Zabrzeg
Wysłany: 13-01-2017, 21:35   

You can right-click on driving car and select nastawnik kierunkowy.
 
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 48 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1451
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-01-2017, 22:58   

Ah, yes, that should work too - it was a workaround I made when keys stopped working in TS12. I forgot about it.
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2,SM/SP/SU42
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46

http://adamstan-trainz.pl/
 
 
 
koos 
nowy


Wiek: 27
Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 17
Skąd: Schipluiden
Wysłany: 16-01-2017, 19:33   

Well, thank you. And also thank you for the work-arounds Adam. That makes the train work. :mrgreen:

Another question. How can I press the czuwak button? When I press space, nothing happens. The passengers are complaining! :mrgreen:

Regards,

Koos
_________________
Fan of Polish rolling stock.
 
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 48 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1451
Skąd: Lubin
Wysłany: 16-01-2017, 19:44   

Damn, another keyboard problem. That will be more difficult. It should be possible to press it with mouse - it's the red button mounted at the little box left to the door switches. But operating it with mouse is very inconvenient. Alternatively you can shut off "czuwak" and "SHP" completely using that semaphore-shaped switch between the windows.
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2,SM/SP/SU42
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46

http://adamstan-trainz.pl/
Ostatnio zmieniony przez adamstan 16-01-2017, 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 48 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1451
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-01-2018, 17:41   

Na mojej stronie pojawiła się właśnie nowa wersja kibelków - lekko odświeżona. Dostały nowe znormalizowane reflektory z moich pozostałych pojazdów, w kabinie odświeżyłem parę detali, a najważniejsze - obecnie klucz kierunkowy przekładamy myszą, tak jak w fiatach i sukach.
http://adamstan-trainz.pl...&download_id=23
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2,SM/SP/SU42
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46

http://adamstan-trainz.pl/
 
 
 
fotomh-s
nowy


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 23
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-01-2018, 18:53   

Czy w nowej bibliotece skryptów która wyszła z kiblem zmieniono coś w skryptach od SU46? Czy może została poprzednia wersja skryptu bez zmian?

Są może jakieś zmiany w działaniu pulpitu/szafy NN w kiblach?
Ostatnio zmieniony przez fotomh-s 07-01-2018, 18:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 48 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1451
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-01-2018, 19:12   

fotomh-s napisał/a:
Czy w nowej bibliotece skryptów która wyszła z kiblem zmieniono coś w skryptach od SU46? Czy może została poprzednia wersja skryptu bez zmian?

Są może jakieś zmiany w działaniu pulpitu/szafy NN w kiblach?


Teraz nie pamiętam, czy z suką wyszła biblioteka 41 czy 42. W każdym razie na wszelki wypadek po prostu wgrałem tą 42 jeszcze raz na serwer - ona jest z września.

Zmianą w kiblu jest pełna obsługa klucza kierunkowego myszą (nie trzeba stosować klawiszy shift-n)
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2,SM/SP/SU42
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46

http://adamstan-trainz.pl/
 
 
 
zimny007
nowy


Wiek: 19
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Barwice
Wysłany: 07-01-2018, 20:47   

Nowa bibioteka powoduje, że nie da się jeździć EU07 beta (pulpit nie reaguje).
 
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 48 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1451
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-01-2018, 21:07   

Niestety, skutki uboczne. Ta stara beta EU07-085 to przestarzały projekt, niekompatybilny z "nowym" ADHD. Konkretnie problemem jest chyba brak korytarza w niej. Ja już jej nawet u siebie nie mam od dawna.
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2,SM/SP/SU42
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46

http://adamstan-trainz.pl/
 
 
 
zimny007
nowy


Wiek: 19
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Barwice
Wysłany: 07-01-2018, 21:28   

A ja z kolei korzystałem bardzo często ;) No trudno trzeba poczekać na aktualną wersję ;D
Ostatnio zmieniony przez zimny007 07-01-2018, 21:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fotomh-s
nowy


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 23
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-01-2018, 21:39   

Zawsze możesz wydać nową betę tej siódemki ;-)

A wracając do tematu to stare robale się panoszą niestety.
Jak WSa włączam z szafy to zostaje on permanentnie podparty i jak opuszczę patyki i znowu je podniosę to samoczynnie się włącza. Jak włączam go z kabiny to nie ma takiego problemu.

Swoją drogą można by dodać konsumpcję powietrza ze zbiornika pantografów przy podnoszeniu. To chyba dosyć proste, jak nie to sam chyba zacznę grzebać ;-) Dobrze by też było przenieść skrypty od baterii z suk do kibelka żeby się rozładowywała podczas pompowania.

Teraz pytania:
Od czego są wszystkie lampki w szafie NN? Jest ich tam chyba 5. No i do czego są te dwa pakieciaki obok tej górnej czerwonej lampki.

Kilka wyłączników samoczynnych jest klikalnych, ale czy mają one jakieś funkcje?

A suki to miały wersję biblioteki 41 ZTCP. Jeśli były jakieś zmiany to przemielę sobie skrypty na nowo.
Ostatnio zmieniony przez fotomh-s 07-01-2018, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 48 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1451
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-01-2018, 21:55   

Większość elementów z tablicy w szafie jest opisana w instrukcji. Te które coś robią w grze, są podpisane na czarno, a te które są tylko atrapami - na szaro.

Co do tego WSa samopodpierającego się - zobacz, czy pomoże jak w configu kabiny wagonu silnikowego zmienisz typ tego niewidzialnego przełącznika na "pullever". Alternatywnie - załączając go wykonaj ruch myszą w górę i w dół, czyli przywróć go na 0, wtedy nie powinien się blokować.

Te dwa niepodpisane przyciski i lampki w szafie, to chyba odbloki różnicowych oświetlenia i ogrzewania. Nieczynne, bo obwody ogrzewcze i oświetleniowe nie są symulowane (aczkolwiek światło świeci).

Bezpieczniki o ile pamiętam są klikalne ale nic nie robią.

Te dwa pakieciaki u góry to chyba też coś od grzania.
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2,SM/SP/SU42
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46

http://adamstan-trainz.pl/
Ostatnio zmieniony przez adamstan 07-01-2018, 21:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
MaT
nowy



Wiek: 27
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 38
Skąd: Castllevania
Wysłany: 08-01-2018, 22:10   

Uściślając, jeśli kogoś interesuje, jak to wygląda w rzeczywistości:
Pionowy rząd 3 lampek pod heblem od baterii, od góry sygnalizują zadziałanie:
1.Przekaźnik różnicowy
2.Przekaźnik nadmiarowy ogrzewania jednostki
3.Przekaźnik nadmiarowy ogrzewania kabin
Przyciski przy nich to odbloki danych elementów.

Dwa duże pakieciaki służą do ustawiania grzania, ten z lewej kabin, z prawej jednostki. Zazwyczaj używa się tego, gdy zaczyna nam "walić" ogrzewanie.

Lampka obok nich, pod dwoma przyciskami to sygnalizacja ruchu wału kułakowego. Na poniższym filmiku widać jak to działa ;)
https://www.youtube.com/watch?v=CDBpN2hdKd0

Ale jak twórca wspomniał...powyższe rzeczy nie działają, więc to tak bardziej w ramach ciekawostki przyrodniczej :D
_________________
maszynista-stażysta
Ostatnio zmieniony przez MaT 08-01-2018, 22:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 48 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1451
Skąd: Lubin
Wysłany: 09-01-2018, 00:17   

Z lampką i guzikami od wału coś tam kombinowałem, ale nie wiem, czy jest realnie. Później zerknę na ten filmik.
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2,SM/SP/SU42
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46

http://adamstan-trainz.pl/
 
 
 
fotomh-s
nowy


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 23
Skąd: Tychy
Wysłany: 10-01-2018, 14:28   

Jak masz jakieś pytania to zapytaj się autora filmu (tmechatronik). On jest z tego znany że chętnie pomaga developerom od symulatorów.
Ostatnio zmieniony przez fotomh-s 10-01-2018, 14:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaT
nowy



Wiek: 27
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 38
Skąd: Castllevania
Wysłany: 10-01-2018, 15:57   

Zasadniczo, jeśli model nie posiada symulacji zawieszania się wału w trakcie jazdy to można zostawić lampkę i przyciski w spokoju, przy czym jedynie trzeba zgasić lampkę (gdy wał jest w stanie spoczynku nie będzie się ona świecić).
_________________
maszynista-stażysta
 
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 48 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1451
Skąd: Lubin
Wysłany: 10-01-2018, 16:36   

Teraz obejrzałem film, i już wszystko jasne.
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2,SM/SP/SU42
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46

http://adamstan-trainz.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group