Wykrywania pozycji kamery nima, a więc i nie możemy wykryć, że kogoś kopnęło
Jak to nima a World.GetCameraPositionX, Y i Z to pies? OIDP w kabinie jest stosowany "lokalny" układ współrzędnych, liczony od 0,0,0 kabiny i nie zmienia się w trakcie jazdy, chyba że łazisz po kabinie. Sprawdzać czy jesteś w trybie kabinowym i zakres XYZ i jak jesteś w obrębie szafy to GetMyTrain.GetActiveDriver() i skasować Jak kopnie 600V to z reguły na śmierć To samo z włażeniem do wnętrza silnika czy prądnicy głównej Swoją drogą - szacun za teksturowanie głowicy zaworów pod pokrywami - spodziewałem się "czegokolwiek" a tu śliczna tex z zaworami, sprężynkami i resztą pierdółek.
Wykrywania pozycji kamery nima, a więc i nie możemy wykryć, że kogoś kopnęło
Jak to nima a World.GetCameraPositionX, Y i Z to pies? OIDP w kabinie jest stosowany "lokalny" układ współrzędnych, liczony od 0,0,0 kabiny i nie zmienia się w trakcie jazdy, chyba że łazisz po kabinie. Sprawdzać czy jesteś w trybie kabinowym i zakres XYZ i jak jesteś w obrębie szafy to GetMyTrain.GetActiveDriver() i skasować Jak kopnie 600V to z reguły na śmierć To samo z włażeniem do wnętrza silnika czy prądnicy głównej Swoją drogą - szacun za teksturowanie głowicy zaworów pod pokrywami - spodziewałem się "czegokolwiek" a tu śliczna tex z zaworami, sprężynkami i resztą pierdółek.
Myślałem, że to GetCameraPosition, to daje tylko pozycję kamery zewnętrznej, na "świecie". Jeżeli dla kabinowej zwraca te lokalne, to jest to bardzo dobra wiadomość, i otwiera nowe możliwości, **jak choćby ograniczenie obszaru chodzenia i likwidacja przełażenia przez ściany** Przyjrzę się temu uważniej.
** a nie, to jednak nie, bo nie ma analogicznego "SetCameraPosition".
A póki co - o ile zdążyłeś pobrać, możesz wywiesić paczki u siebie? Bo drops już zastrajkował.
Włącz sobie trainzowe współrzędne kamery i zobacz. W TS2010 w kabinie one się nie zmieniają nawet w czasie jazdy, jeżeli nie łazisz ani się nie rozglądasz. To oczywiście tylko dedukcja, ale skoro trainz sam z siebie pokazuje w ten sposób, to i GetCameraPosition powinno wyrzygać identycznie, nie? Chociaż to Trainz, tu logika nie została uwzględniona podczas pisania gry
A wyłażenie za ściany załatwić podobnie jak szafę - jakieś 2m zapasu i delete, wypadł, zabił się, papa Ewentualnie wersja mniej hardcore'owa - przy pomocy World.SetCameraFlags() kamerę na Locked i na widok przytorowy/wolny - znaczy pociąg jedzie dalej ale gracz może se popatrzeć za odjeżdżającym składem. Albo w ogóle różnicować od prędkości - powyżej 10km/h "śmierć", poniżej zablokowana kamera na "klawiszu 4", czyli wyleciał przez drzwi
Pliki mam, już zdążyłem pojeździć (skąd bym miał wiedzieć o tej szafie?) Jutro wrzucę do się. Dziś book&browar time
Witam
U mnie występuje problem z dzwiękami (we Fiatach jak i w innych kabinach ADHD).
Dzwięki dłużej trwające np. włącznie silnika, pompy oleju czy też wchodzenie na wyższe obroty silnika, mają “przerwe”, czyli słychać początek dzwięku, następnie jest cisza , a za około 5- 7 sek. dzwięk trwa dalej. Proszę o pomoc, bo jazda tak realistcznym modelem bez dzwięków to 50% zabawy.
TS 12 build 51658
Było o tym pisane - użyta w skrypcie metoda odtwarzania dźwięków jest niekompatybilna z TS12. Najlepszym rozwiązaniem jest zaopatrzyć się w TS10, jedyną wersję, dla której tabor ADHD ma 100% niezawodności :D
Pobrałem, zainstalowałem wszystko działa jak w instrukcji Na jazdę próbna wybrałem 175, dźwięki i prowadzenie powalające w szczególności kiedy załączymy jazdę z bocznikach... świst turbin ogłusza uszy . Całokształt wykonany perfekcyjnie... Kawał dobrej roboty Adam powodzenia w dalszych pracach....
nie kupować TS2012 !!
pojazdy ADHD się zawieszają,bądź wyskakują błędy w moim przypadku po postawieniu fiata i naciśnięciu jedynki,kamera nie przenosi mnie do kabiny fiata -obraz zostaje tak samo jak po naciśnięciu dwójki,a więc bez zmian
Ostatnio zmieniony przez kamil300-00 24-01-2016, 12:53, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2015 Posty: 51 Skąd: Polska
Wysłany: 24-01-2016, 12:53
Dla TS12 SP1 trzeba dorobić wkładanie klucza z menu.
Klikamy na gnieździe i przytrzymując lpm przesuwamy mysz w odpowiednim kierunku, co symulowałoby wkładanie i wyjmowanie klucza.
Czy byłoby możliwe zrobienie czegoś takiego?
Moje wrażenia to oszołomienie!!!
adamstan sprawia, że nie chce się w ogóle odchodzić na wyższy numer Trainz. TS2010 w zupełności wystarczy.
Instrukcja full wypas wizualny. Jutro sobie wydrukuję i pouczę się jeździć tymi lokomotywami w pełnym realiźmie mają awarie i uruchamiając lokomotywę
Będzie to potrzebne do wykonania super sesji, gdzie po prostu za każdym razem wykonanie jednej sesji może zakończyć się zupełnie inaczej, skoro awarie są losowe :)
Z sesjami poczekam do zakończenia budowy nowej mapy. Czas zakasać rękawy!
@adamstan: TRZYMAM KCIUKI ZA ZAKOŃCZENIE PROJEKTU SU46 na którym mi osobiście również bardzo zależy
Oczywiście również gratulacje dla Gryszaqa, który służy naprawdę wielką pomocą i bezapelacyjnie przyczynił się do tego niesamowitego realizmu swoimi materiałami!
Witam. Mam taki problem. Mam laptopa z Windows 8 i grę TS 2010 wersja 42953 i nie mogę pobrać zawartości mój komputer kieruje mnie do sklepu Microsoft. Może ktoś wie co mam zrobić i od czego to zależy czy od Windows 8 czy od gry. Za wyjaśnienie z góry dzięki.
Witam. Mam taki problem. Mam laptopa z Windows 8 i grę TS 2010 wersja 42953 i nie mogę pobrać zawartości mój komputer kieruje mnie do sklepu Microsoft. Może ktoś wie co mam zrobić i od czego to zależy czy od Windows 8 czy od gry. Za wyjaśnienie z góry dzięki.
po pierwsze zaktualizować grę do wersji build 49933,
po drugie archiwum jest spakowane programem 7zip ( odpowiednim WinRar-a tylko że lepszy) więc pobierz i tym rozpakuj
http://stylergy.eu/adamst...%2024012016.cdp - poprawka sterowania wielokrotnego. Błąd wyłapałem testując nową sesję na mapie Lublin-Dorohusk. Druga lokomotywa bezczelnie obijała się zamiast wytwarzać siłę pociągową
Przy okazji tej sesji - jest na to czas - jak na początku stoicie czekając na podanie wyjazdu, trzeba przejść do drugiej lokomotywy i ręcznie w niej załączyć bocznikowanie, bo akurat ten przełącznik nie jest podpięty pod sterowanie wielokrotne - podobnie jak w realu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach