FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Nie samym Trainz] Arma 3 + mod Advanced Train Simulator
Autor Wiadomość
Barti 
nowy


Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 25
Skąd: Kujawy
Wysłany: 08-04-2024, 20:28   [Nie samym Trainz] Arma 3 + mod Advanced Train Simulator

Arma 3 została wydana w 2013 roku. Wbrew numerkowi w tytule jest to czwarta odsłona serii o symulacji pola walki, dzieło czeskiego Bohemia Interactive Studio. Jest okrojoną wersją programu symulacyjnego Virtual Battle Space (VBS) na którym szkolą się żołnierze armii natowskich w tym polskiej.

W grze można walczyć na lądzie, w powietrzu, na wodzie i pod wodą. Można przeczytać opinie jaka to super realistyczna produkcja, lecz nie zupełnie jest to prawda. Jednak porównując inne gry wojenne rozgrywane z pierwszej osoby, Arma faktyczni prezentuje wyższy poziom realizmu. Silnik gry jest bardzo przyjazny wszelkiej maści modom. Całe mrowie graczy poświęca się tworzeniu nowych map, jednostek, efektów graficznych, fizyce czy awionice.

I teraz to co tutejsze grono interesuje - ciuchcie. Już do poprzednich wydań gry były jakieś tam mody dodające pociągi ale ich działanie było niedopracowane. W 2017 pojawiła się modyfikacja ATS - Advanced Train Simulator. oficjalne forum gry: https://forums.bohemia.net/forums/topic/203170-advanced-train-simulator-ats/?page=3

i jego zastosowanie na mapie Tanoa
https://forums.bohemia.net/forums/topic/201762-tanoa-trains/

Tu manewry na mapie Chernarus (Czarnoruś)
https://www.reddit.com/r/...to_chernogorsk/

Widoczne na nagraniach pociągi i tory są dziełem czeskiego producenta gry i były dostępne od samego początku (Czarnoruś jeszcze w 2009 roku dla Arma 2) ale tylko jako obiekty statyczne. Teraz zostały ożywione, twórca moda twierdzi że jego skrypt można podpiąć pod każdy model jaki kto sobie zamarzy. Przejazd po mapie Altis:
https://www.youtube.com/watch?v=qcIYM1eSYEk
Mapa jest dostępna wraz z grą, ale torowisko już sobie ktoś sam położył w edytorze.

wielkości map (całość ląd wraz z otaczającą wodą): Czarnoruś 15 x 15km, Altis 16 x 16km, Tanoa 10 x 10km. Silnik gry nie jest w stanie obsłużyć większej niż 100 x 100km.

Ciekaw jestem jeśli produkcje typu sandbox z wielkimi mapami będą się dalej rozwijać, to czy gry typowo kolejowe zanikną.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group