FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z lokomotywami
Autor Wiadomość
Chudy15
user


Wiek: 31
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Polnica
Wysłany: 01-01-2010, 19:39   Problem z lokomotywami

Mam problem z lokomotywami
EU07-334 Stacja Żary
EU07-494 TM
Działają w Geodecie ale jak włączę żeby sobie pojeździć to kilka sekund wszystko okej a później zawiesza sie gra. Nawet na pustym segmencie

Sprzęt mam dobry. TRS2004 SP4
 
 
 
yaho85
super user



Pomógł: 12 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 157
Skąd: Żary
Wysłany: 01-01-2010, 20:04   Tylko 2006+

No i wszystko jasne modele zgreda działają poprawnie tylko na TRS 2006 i wyżej
_________________
EW58 rządzi
Ostatnio zmieniony przez yaho85 01-01-2010, 20:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zgred
znawca
freelancer


Pomógł: 25 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 1328
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-01-2010, 00:00   

yaho nie gadaj bzdur.

334 jak i 494 działają poprawnie w TRS2004.
_________________
www.14d40.pl - Sklep Miłośnika Kolei
www.trainzmarket.com - Dodatki do Trainz
Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
 
 
 
Adi625
świeżak


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 02-01-2010, 02:12   

Co do EU07-494 to jest rozwiązanie.Wystarczy podmienić config tego loka na poniższy:

kuid <kuid:346435:16661>
script "general"
class "electric"
engine 1
fonts 1
mesh-table {
default {
mesh "303e_body/303ebody.lm"
auto-create 1
effects {
ppc {
kind "corona"
att "a.corona0"
texture-kuid <kuid:-3:10111>
object-size 0.1
}
plc {
kind "corona"
att "a.corona2"
texture-kuid <kuid:-3:10111>
object-size 0.1
}
tpc {
kind "corona"
att "a.corona1"
texture-kuid <kuid:-3:10111>
object-size 0.1
}
tlc {
kind "corona"
att "a.corona3"
texture-kuid <kuid:-3:10111>
object-size 0.1
}
pgb {
kind "corona"
att "a.headlamp0"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
tgb {
kind "corona"
att "a.headlamp1"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
ppb {
kind "corona"
att "a.headlamp2"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
tpb {
kind "corona"
att "a.headlamp3"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
plb {
kind "corona"
att "a.headlamp4"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
tlb {
kind "corona"
att "a.headlamp5"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
}
}
shadow {
mesh "shadow/shadow.im"
}
wycierki {
mesh "eu07wipers/wipers.im"
anim "eu07wipers/wipers.kin"
auto-create 1
att "a.wipers"
att-parent "default"
animation-loop-speed 1
}
frontpant {
mesh "eu07panto/eu07panto.lm"
anim "eu07panto/panto.kin"
auto-create 1
att "a.patyk0"
att-parent "default"
}
rearpant {
mesh "eu07panto/eu07panto.lm"
anim "eu07panto/panto.kin"
auto-create 1
att "a.patyk1"
att-parent "default"
}
}
extensions {
physics 1
tilting 0.5
}
bogey <kuid:346435:50061>
bogey-1 <kuid:346435:50062>
interior <kuid:346435:494>
enginespec <kuid:2703:51003>
enginesound <kuid:367236:53020>
hornsound <kuid:346435:1>
cabinsway -6
trainz-build 2.4
asset-filename "eu07"
mass 82500
company "PKP"
light_color 200,200,200
origin "PL"
kuid-table {
es-lib <kuid:147570:85001>
}
string-table-pl {
start "<font color=#000000>Włącz/wyłącz</font>"
pt1 "<font color=#000000>Przedni pantograf</font>"
pt2 "<font color=#000000>Tylni pantograf</font>"
mass "Masa pociągowa: "
priority "Priorytet: "
pk "Należy wykonać przegląd kontrolny "
pk-s "<font color=#000000>Pozostało do PK: </font>"
}
string-table {
start "<font color=#000000>Turn on/ off</font>"
pt1 "<font color=#000000>Front panto</font>"
pt2 "<font color=#000000>Rear panto</font>"
mass "Gross train weight: "
priority "Priority: "
pk "Please make check-up service"
pk-s "<font color=#000000>Time to the next loco check-up (hours): </font>"
}
obsolete-table {
}
category-class "AD"
category-region-0 "PL"
category-era-0 "1980s"
category-era-1 "1990s"
category-era-2 "2000s"
description "Polish electric universal locomotive EU07 class, factory type 303E, modernized"
username "PKP_EU07-494_IC"
author "Yaro vel. Radzioslaw"
organisation "Warszawski Wze Kolejowy"
contact-email "yarovw@gmail.com"
contact-website "http://wwk.cal.pl/"
license "Repainty smaruje. "
kind "traincar"

Też miałem kłopoty z wyżej wymienionym modelem.Po zmianie wszystko działa OK.Pozdrawiam.
 
 
 
yaho85
super user



Pomógł: 12 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 157
Skąd: Żary
Wysłany: 02-01-2010, 15:38   Fakt

Faktycznie zwracam honor i przepraszam za wprowadzenie w bląd.Kiedyś była gadka,że zgred robi modele pod 2006 w góre i to mnie zmyliło,co nie zmienia faktu,że mogłem to sprawdzić,zanim napisałem,jeszcze raz przepraszam.
_________________
EW58 rządzi
 
 
Chudy15
user


Wiek: 31
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Polnica
Wysłany: 02-01-2010, 15:45   

Wielkie dzięki ADI625 działało.
Sorry Zgred07 ale 334 u mnie nie działa.

Nie wiem co sie stało ale jak uruchomiłem komputer ponownie to już nie działa.
Ostatnio zmieniony przez Chudy15 02-01-2010, 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jpl 
super trainz



Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-01-2010, 16:18   

A skasowałeś pliki cache ?
_________________
Would you know my name if I saw you in heaven ?
 
 
 
Chudy15
user


Wiek: 31
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Polnica
Wysłany: 02-01-2010, 16:37   

jpl napisał/a:
A skasowałeś pliki cache ?

Nie
 
 
 
jpl 
super trainz



Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-01-2010, 16:45   

To skasuj i sprawdź jeszcze raz, czy działa.
_________________
Would you know my name if I saw you in heaven ?
 
 
 
Chudy15
user


Wiek: 31
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Polnica
Wysłany: 02-01-2010, 17:25   

jpl napisał/a:
To skasuj i sprawdź jeszcze raz, czy działa.

na pewno tam są różne i chyba potrzebne rzeczy: save, itp.

Chyba że ci nie chodzi o folder Cache
 
 
 
Adi625
świeżak


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 02-01-2010, 18:27   

W folderze "Cache" są pliki z rozszerzeniem "chump".O te chodzi.
 
 
 
Chudy15
user


Wiek: 31
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Polnica
Wysłany: 02-01-2010, 22:07   

Adi625 napisał/a:
W folderze "Cache" są pliki z rozszerzeniem "chump".O te chodzi.

Dzięki narazie działa zobaczymy jak długo. Nawet lok Zgreda tez działa.
PS Atak z ciekawości do czego służyły te pliki???????
 
 
 
Chudy15
user


Wiek: 31
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Polnica
Wysłany: 05-02-2010, 14:35   

Adi625 napisał/a:
W folderze "Cache" są pliki z rozszerzeniem "chump".O te chodzi.


Wrócił problem. A mianowicie jak usunę te pliki po włączeniu i wyłączeniu gry pojawiają sie spowrotem
 
 
 
Dostojny Kocur
znawca
świr



Pomógł: 36 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 1376
Skąd: Nysa / Poznań
Wysłany: 05-02-2010, 15:03   

A lokomotywy działają?
_________________
www.gzk.cba.pl <- zbiór moich (i nie tylko) zdjęć o tematyce kolejowej
 
 
 
Chudy15
user


Wiek: 31
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Polnica
Wysłany: 06-02-2010, 19:30   

SU46-024 napisał/a:
A lokomotywy działają?


NIE Skoro by działały to tematu bym nie wznawiaj
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group