Problem z lokomotywami
Autor
Wiadomość
Chudy15
user
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Polnica
Wysłany: 01-01-2010, 19:39 Problem z lokomotywami
Mam problem z lokomotywami
EU07-334 Stacja Żary
EU07-494 TM
Działają w Geodecie ale jak włączę żeby sobie pojeździć to kilka sekund wszystko okej a później zawiesza sie gra. Nawet na pustym segmencie
Sprzęt mam dobry. TRS2004 SP4
yaho85
super user
Pomógł: 12 razy Wiek: 39 Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 157 Skąd: Żary
Wysłany: 01-01-2010, 20:04 Tylko 2006+
No i wszystko jasne modele zgreda działają poprawnie tylko na TRS 2006 i wyżej
_________________ EW58 rządzi
Ostatnio zmieniony przez yaho85 01-01-2010, 20:09, w całości zmieniany 1 raz
zgred
znawca freelancer
Pomógł: 25 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 1328 Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-01-2010, 00:00
yaho nie gadaj bzdur.
334 jak i 494 działają poprawnie w TRS2004.
_________________www.14d40.pl - Sklep Miłośnika Kolei
www.trainzmarket.com - Dodatki do Trainz
Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
Adi625
świeżak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 5 Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 02-01-2010, 02:12
Co do EU07-494 to jest rozwiązanie.Wystarczy podmienić config tego loka na poniższy:
kuid <kuid:346435:16661>
script "general"
class "electric"
engine 1
fonts 1
mesh-table {
default {
mesh "303e_body/303ebody.lm"
auto-create 1
effects {
ppc {
kind "corona"
att "a.corona0"
texture-kuid <kuid:-3:10111>
object-size 0.1
}
plc {
kind "corona"
att "a.corona2"
texture-kuid <kuid:-3:10111>
object-size 0.1
}
tpc {
kind "corona"
att "a.corona1"
texture-kuid <kuid:-3:10111>
object-size 0.1
}
tlc {
kind "corona"
att "a.corona3"
texture-kuid <kuid:-3:10111>
object-size 0.1
}
pgb {
kind "corona"
att "a.headlamp0"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
tgb {
kind "corona"
att "a.headlamp1"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
ppb {
kind "corona"
att "a.headlamp2"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
tpb {
kind "corona"
att "a.headlamp3"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
plb {
kind "corona"
att "a.headlamp4"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
tlb {
kind "corona"
att "a.headlamp5"
texture-kuid <kuid:211305:3000002>
object-size 0.1
}
}
}
shadow {
mesh "shadow/shadow.im"
}
wycierki {
mesh "eu07wipers/wipers.im"
anim "eu07wipers/wipers.kin"
auto-create 1
att "a.wipers"
att-parent "default"
animation-loop-speed 1
}
frontpant {
mesh "eu07panto/eu07panto.lm"
anim "eu07panto/panto.kin"
auto-create 1
att "a.patyk0"
att-parent "default"
}
rearpant {
mesh "eu07panto/eu07panto.lm"
anim "eu07panto/panto.kin"
auto-create 1
att "a.patyk1"
att-parent "default"
}
}
extensions {
physics 1
tilting 0.5
}
bogey <kuid:346435:50061>
bogey-1 <kuid:346435:50062>
interior <kuid:346435:494>
enginespec <kuid:2703:51003>
enginesound <kuid:367236:53020>
hornsound <kuid:346435:1>
cabinsway -6
trainz-build 2.4
asset-filename "eu07"
mass 82500
company "PKP"
light_color 200,200,200
origin "PL"
kuid-table {
es-lib <kuid:147570:85001>
}
string-table-pl {
start "<font color=#000000>Włącz/wyłącz</font>"
pt1 "<font color=#000000>Przedni pantograf</font>"
pt2 "<font color=#000000>Tylni pantograf</font>"
mass "Masa pociągowa: "
priority "Priorytet: "
pk "Należy wykonać przegląd kontrolny "
pk-s "<font color=#000000>Pozostało do PK: </font>"
}
string-table {
start "<font color=#000000>Turn on/ off</font>"
pt1 "<font color=#000000>Front panto</font>"
pt2 "<font color=#000000>Rear panto</font>"
mass "Gross train weight: "
priority "Priority: "
pk "Please make check-up service"
pk-s "<font color=#000000>Time to the next loco check-up (hours): </font>"
}
obsolete-table {
}
category-class "AD"
category-region-0 "PL"
category-era-0 "1980s"
category-era-1 "1990s"
category-era-2 "2000s"
description "Polish electric universal locomotive EU07 class, factory type 303E, modernized"
username "PKP_EU07-494_IC"
author "Yaro vel. Radzioslaw"
organisation "Warszawski Wze Kolejowy"
contact-email "yarovw@gmail.com"
contact-website "http://wwk.cal.pl/"
license "Repainty smaruje. "
kind "traincar"
Też miałem kłopoty z wyżej wymienionym modelem.Po zmianie wszystko działa OK.Pozdrawiam.
yaho85
super user
Pomógł: 12 razy Wiek: 39 Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 157 Skąd: Żary
Wysłany: 02-01-2010, 15:38 Fakt
Faktycznie zwracam honor i przepraszam za wprowadzenie w bląd.Kiedyś była gadka,że zgred robi modele pod 2006 w góre i to mnie zmyliło,co nie zmienia faktu,że mogłem to sprawdzić,zanim napisałem,jeszcze raz przepraszam.
_________________ EW58 rządzi
Chudy15
user
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Polnica
Wysłany: 02-01-2010, 15:45
Wielkie dzięki ADI625 działało.
Sorry Zgred07 ale 334 u mnie nie działa.
Nie wiem co sie stało ale jak uruchomiłem komputer ponownie to już nie działa.
Ostatnio zmieniony przez Chudy15 02-01-2010, 15:50, w całości zmieniany 1 raz
jpl
super trainz
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 448 Skąd: Kraków
Wysłany: 02-01-2010, 16:18
A skasowałeś pliki cache ?
_________________ Would you know my name if I saw you in heaven ?
Chudy15
user
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Polnica
Wysłany: 02-01-2010, 16:37
jpl napisał/a: A skasowałeś pliki cache ?
Nie
jpl
super trainz
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 448 Skąd: Kraków
Wysłany: 02-01-2010, 16:45
To skasuj i sprawdź jeszcze raz, czy działa.
_________________ Would you know my name if I saw you in heaven ?
Chudy15
user
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Polnica
Wysłany: 02-01-2010, 17:25
jpl napisał/a: To skasuj i sprawdź jeszcze raz, czy działa.
na pewno tam są różne i chyba potrzebne rzeczy: save, itp.
Chyba że ci nie chodzi o folder Cache
Adi625
świeżak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 5 Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 02-01-2010, 18:27
W folderze "Cache" są pliki z rozszerzeniem "chump".O te chodzi.
Chudy15
user
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Polnica
Wysłany: 02-01-2010, 22:07
Adi625 napisał/a: W folderze "Cache" są pliki z rozszerzeniem "chump".O te chodzi.
Dzięki narazie działa zobaczymy jak długo. Nawet lok Zgreda tez działa.
PS Atak z ciekawości do czego służyły te pliki???????
Chudy15
user
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Polnica
Wysłany: 05-02-2010, 14:35
Adi625 napisał/a: W folderze "Cache" są pliki z rozszerzeniem "chump".O te chodzi.
Wrócił problem. A mianowicie jak usunę te pliki po włączeniu i wyłączeniu gry pojawiają sie spowrotem
Dostojny Kocur
znawca świr
Pomógł: 36 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 1376 Skąd: Nysa / Poznań
Wysłany: 05-02-2010, 15:03
A lokomotywy działają?
_________________www.gzk.cba.pl <- zbiór moich (i nie tylko) zdjęć o tematyce kolejowej
Chudy15
user
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Polnica
Wysłany: 06-02-2010, 19:30
SU46-024 napisał/a: A lokomotywy działają?
NIE Skoro by działały to tematu bym nie wznawiaj