Kolejny piękny model, nieźle to Tobie idzie. Ile ta maszyna ma lat i czy te barwy miała od zawsze?
Jest to drugie wcielenie od nowości tej lokomotywy. Z fabryki do wtedy Huty im. Lenina maszyny te przychodziły w fabrycznym zielonym malowaniu. Żółte kolory prawdopodobnie otrzymały już po przemianach ustrojowych naszego dziwnego kraju. Dziękuję za miłe komentarze i obiecuję że nie jest to ostatnia tego typu lokomotywa powstała z mojej ręki.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 82 Skąd: grudna
Wysłany: 09-02-2019, 22:24
Marku masz może zamiar zaktualizować modele loków serii SU46 a konkretnie numery 031 i 037 Twojego autorstwa? Są to świetne lokomotywy w unikalnych malowaniach i warto o nich pamiętać, bo jak wiadomo malowanie SU46 to od zawsze był "misz-masz"
Przedstawiam nowe wcielenie M62-1200 w barwach PCC.Maszyna posiada typowe dla Czechosłowackich Gagarinów cechy takie jak poprzeczne poręcze na pomostach, listwę pod oknami oraz małe reflektory. Model 3d tradycyjnie Camry/ Kilanziom , piękne screeny Malignus. Niebawem przedstawię kolejne m62 z ostatniej zajawki.
_________________ Naked Truth
Ostatnio zmieniony przez SuziS 13-03-2019, 21:16, w całości zmieniany 1 raz
Kolejny Gagarin jedzie w wasze ręce. Tym razem ST44-1056 na fotach m0ke oraz wspaniałych fotach dachu od Podleskiego. Za piękne screeny mersi dla Malignusa.
W dzisiejszej aktualizacji ST44-510. Jest to bardzo ciekawy egzemplarz wyróżniający się pośród innych okrągłymi tarczami zderzaków oraz sporo niżej dospawaną poręczą pod oknami. Maszyna posiada również charakterystyczne dla maszyn z żagańskiej szopy podmalowania pudła oraz wózków. Za screeny mersi dla Malignusa.
Dzisiaj dwie nowości. Dawno nie widziany rumun na modelu Marcina. Wielkie podziękowania dla niego za udostępnienie siatek 3d dzięki czemu można było zmienić nieco mapowanie pomostów na dachu oraz przedniego podestu. Za screeny serdecznie dziękuję Malignusowi.
Drugą nowością jest wrak Gagarina o numerze 208. Jest to owoc wspólnej pracy z Camrym za co wielkie dzięki. Maszyna odzwierciedla stan agonalny i myślę, że będzie się dobrze nadawać na wstawienie w krzaki lub wpięcie w skład jako podsył na NG . Screeny również Malignus, mersi
_________________ Naked Truth
Ostatnio zmieniony przez SuziS 12-04-2019, 12:34, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 12 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 533 Skąd: Noreg
Wysłany: 12-04-2019, 13:04
Osobiście najbardziej się cieszę z tuningu rumuna - co by nie było fundament w ruchu towarowym na mojej mapie, tak więc wielkie dzięki za poświęcony czas i włożoną pracę. Teraz widać, że coś jest w kabinie, dach zwraca uwagę i w ogóle rumun jak się patrzy.
Szrot z kolei największe wrażenie zrobił na mnie szybami, a raczej ubytkami w tychże. W sam raz do postawienia w krzaki koło lokomotywowni i niech gnije dalej.
Pomógł: 125 razy Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 3930 Skąd: Opole
Wysłany: 12-04-2019, 18:14
Rumcio wygląda tak jak lokomotywy w Indiach, znaczy trudno wyczuć czy to jeszcze żyje . Co do Gagarina, to chyba najlepszy model złomu w dotychczasowych wersjach Trainza. Szybki, znaczy te smętne resztki robią wrażenie, świetnie całość wyszła
Ja napiszę tak, przed Markiem czy ktoś tego chce czy nie, musi zdejmować czapkę. To wyjątkowo zdolny i uczynny człowiek, posiadający rzadką w dzisiejszych czasach zdolność zawierania kompromisów, dlatego współpraca z taką osobom, to czysta przyjemność. Pewnie mało kogo to obchodzi, ale trzeba o tym wspomnieć, model zrobiliśmy w nieco ponad dwa tygodnie, od pomysłu do tego co widać na skrinach. Zdecydowaną większość prac, tak przy grafice jak i zmianach w 3D, wykonał Marek, za co serdecznie mu dziękuję.
Dziękuję również za ten wrak, bo to kolejny brakujący model do kolekcji .
Bez przesady z tymi czapkami bo się zawstydzę . Ale fakt, staram się być osobą patrzącą wielowymiarowo. Dla tego można ze mną pertraktować, potrafię iść na kompromisy oraz można liczyć na owocną współpracę. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś razem zmajstrujemy, miło było współpracować i wielkie dzięki za szkolenie w gmax :)
Hejo. Przedstawiam pierwszy (mam nadzieję nie ostatni reskin na Patrykosowej/camrowej ) TEM2. Maszyna została odtworzona w malowaniu firmowym Ptkigk Zabrze, niestety oryginał został zlikwidowany przez DBowskiech debi.... zarządców:p Wielkie dzięki dla Patryka za współpracę oraz dla Malignusa za screeny.
_________________ Naked Truth
Ostatnio zmieniony przez SuziS 22-04-2019, 17:31, w całości zmieniany 1 raz
Piękna jest! Fajnie że rozwijasz flotę prywatnych Tamar. Pozostaje tylko porobić wagony w barwach PTK Holding Talboty już mamy, tylko węglarek i dumpcarów brakuje
Pomógł: 125 razy Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 3930 Skąd: Opole
Wysłany: 22-04-2019, 20:43
Marek nieźle Tobie idą te reskiny. Dzięki Twojej twórczości rośnie prywatna flota lokomotyw i oby tak dalej. Jak znajdziesz czas na prehistorię to też będzie miła dla oka i duszy :-P
Uchylę rąbka tajemnicy. Właśnie jedna totalna prehistoria jest u mnie na warsztacie, mogę powiedzieć, że jest to maszyna z głębokiego PRL i dała początek jednej z kolejowych legend krajów demokracji ludowej.
Piękna robota, planuje Pan SM48 i ST44 w firmowym malowaniu PKP Cargo? Pozdrawiam
Uważam kolory Cargo za ohydne więc wiele maszyn w tych barwach mojego autorstwa nie będzie, ale myślę że jeden st44-12xx powinien kiedyś się ukazać
Z małym opóźnieniem prezentuję odgrzewanego kotleta czyli M62-2087 Orlenu który w poprzedniej wersji nie doczekał się wysłania do DL . Model został lekko odświeżony i wraz z ostatnią TEM2 poleciał na Trainzart, ST43 musi jeszcze troszkę poczekać. Za screeny mersi dla Malignusa.
_________________ Naked Truth
Ostatnio zmieniony przez SuziS 26-04-2019, 22:20, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach