To największa hipokryzja jaką kiedykolwiek usłyszałem.
Chyba nie chcesz powiedzieć, że to:
chcesz nazwać wykorzystywaniem możliwości siatki? To jest tandetne i na Twoim miejscu z Twoimi umiejętnościami byłoby mi wstyd takie coś wypuszczać. Poza tym chyba używasz słów, których znaczenia nie znasz (chodzi o słowo hipokryzja).
Przepraszam Marku za ten spam. Widzę, że Dawid ma podobne spostrzeżenia do moich - mianowicie stawiając obok tamarkę 282 widać wyraźnie, że potrzeba podbicia kolorów w gagarinie. Mam również nadzieję, że poza węglarkami, które zrobiłeś wykorzystasz też te beczki, które Ci podesłałem. ;) Bardzo ładne produkcje w Twoim wykonaniu!
Ważne ogłoszenie ,poszukiwane osoby chętne do zrobienia plików tfx czyli nowych dymów do maszyn M62 , przydałoby się zrobić kilka wersji dymów , 14D40 sprawny (dym szary średni ) 14D40 szrot (dym obfity błękitny ) EMD z M62M ( dym bardzo delikatny ) Oczywiście zachęcam również do współpracy dźwiękowców ,na zrobienie ciągle czeka wersja szrot silnika 14D40 która świetnie brzmiałaby w wielu maszynach
U mnie te wagony wyglądją chyba lepiej. Pobrałem je parę dni temu w paczce dodatków PMT którą wrzucił Rewident
Przepraszam Cię MarekS za ten offtop, niestety nie ma gdzie pisać o dodatkach PMT - jego temat został "ukryty". Post Rewidenta z tą paczką dodatków też wyparował, szkoda że wartościowe rzeczy z forum znikają :(
Nie wiem jak to się stało że przegapiłem premierę M62-1478, bardzo fajny reskin lokomotywy mojego ulubionego prywaciarza. Mam tylko dwa małe spostrzeżenia:
_________________ TRS2006 EK build 3092, TC 3323, TS2010 49933, TS12 49922
Mapka Kaczyce-Manowce dostępna w archiwum TrainzMaps
Ostatnio zmieniony przez D_M 23-04-2017, 15:48, w całości zmieniany 1 raz
Ufff długo ugniatany i poprawiany M62-0161 w końcu może ujrzeć światło dzienne. Maszyna odzwierciedla stan na rok 2009 ,jest to egzemplarz z DDRu więc posiada charakterystyczne dla tych maszyn elementy ,zwracam tu uwagę na rozetę (żaluzję wentylatora ) małe wloty powietrza do kabin i bardziej wysunięte pomosty na dziobach ,dodatkowo maszyna jest po modernizacji więc posiada silnik 12CzN26/26 co zostało uwzględnione na teksturze w plikach dźwiękowych oraz plikach dymu .Podziękowania dla camrego za pomoc w przeróbkach dla Bojara za ogarnięcie solidnego dymu oraz za piękne screeny dla Malignusa .
_________________ Naked Truth
Ostatnio zmieniony przez SuziS 28-07-2017, 20:47, w całości zmieniany 2 razy
A dzięki Marku za info. Faktycznie w naszych krajowych Gagarach tego rozwiązania nie było. Ciekawi mnie, czemu to miało służyć (skoro są żaluzje na chłodnicach)?
Też nie mogę do tego dojść .W przypadku maszyn z za wschodniej granicy czyli całego dawnego ZSSR miało to rację bytu niższe temperatury czyli większe ryzyko wychłodzenia silnika i nasi sąsiedzi montowali w swoich M62 podobne żaluzje co na burtach ,do Niemiec szły maszyny z tymi śmiesznymi rozetami. Dodam jeszcze,że w Polsce wiele prywatnych maszyn kupionych za granicą posiada takie detale ale w większości są one nie działające i warsztatowcy spawają łopatki żaluzji na stałe.
Marek, świetnie wygląda. Mam tylko jedną sugestię, podciągnij śmiało kontrast na tej lokomotywie. To co jest czarne żeby było czarne, tutaj jest za słaby i mamy czerń wchodzącą w szarość. Trzeba tak reperować niedoskonałości silnika TSa.
Które elementy ?,pamiętaj też , że maszyna przedstawia pojazd już dosyć sfatygowany życiem woła pociągowego i elementy podwozia z czasem nabierają piaskowo szarego odcienia w niektórych miejscach wpadającego w bardziej rudy .
Pomógł: 12 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 531 Skąd: Noreg
Wysłany: 31-07-2017, 20:53
Tylko, ze ja skriny w T:ANE robiłem - może warto porównać z innymi wersjami, bo akurat oświetlenie w tej wersji to zupełnie inna bajka i wiele zależy od ustawień kolorów środowiska.
Zrobimy tak ,jako że słucham głosu ludu to podciągnę trochę kontrast może nie aż tyle co napisałeś ale podciągnę z jakieś 20/25 % i wilk syty i owca cała
Witojcie . Dziś dawno nie widziane w moim wątku lokomotywy , jedne z najbardziej charakterystycznych produkcji fabryki ĆKD Praha czyli lokomotywy serii 751/749 . Mam dla was dwa wozy .Jednym z nich jest nigdy wcześniej nie aktualizowana 749 039 AŹD Praha .Tekstury maszyny powstały od zera dostała także nowy dedykowany horn
Kolejnym wozem jest słowacka 751 034 w już dosyć kiepskim stanie . Obie maszyny otrzymały kilka poprawek w mapowaniu elementów dachu oraz sprzęgu
Jak widać działają bezbłędnie w TANE ,za screeny oraz przeróbki 3d jak zwykle chylę czoła przed Kilanem .
Odkurzam temat jako, że jego autor wykonał dwa reskiny na moich beznadziejnych siatkach. Dwie gruszki słowackiej firmy EKO-CELL, typ 451.1, produkowany z różnymi zmianami, ulepszeniami od 1973 roku.
Modele przeszły już odpowiednie zmiany w 3D, posiadają animowane węże, haki oraz wypasiony dźwięk hamulca. Niebawem w DL.
Masz rację można napisać kilka słów o tej lokomotywie . M62-1194 to Gagarin pochodzący prawdopodobnie z kolei Estońskich. W roku 2006 lokomotywa trafiła do Polski gdzie w zakładach Newag przeszła naprawę połączoną z polonizacją zyskując przy tym charakterystyczne dla newagowskich Iwanów grube białe ramki reflektorów dodatkowo maszyna ma typowe dla lokomotyw z Związku radzieckiego detale takie jak żaluzje na wentylatorze czy pozostałości po antenie dalekiego zasięgu ,Najbardziej ciekawą cechą Gagara są niewątpliwie wózki posiadające po jednym cylindrze na ramie tak jak w przypadku maszyn TEM2. Lokomotywa jest już dostępna w DL Trainzart , zapraszam do pobierania :)
_________________ Naked Truth
Ostatnio zmieniony przez SuziS 11-04-2018, 18:31, w całości zmieniany 2 razy
Opis równie szczegółowy co i sam model, Twoje tekstury jak zwykle na najwyższym poziomie, tak trzymaj i czekamy na więcej.
Dodam, że na zamówienie Marka do tego modelu zrobiłem dedykowany wózek wręcz idealnie odzwierciedlający oryginał.
Witajcie. Dawno nic nie pisałem i w końcu przyszła okazja by pochwalić się modelem chyba troszkę zapomnianym (niesłusznie oczywiście ). Na modelu Krzyśka Kylo z fotografii Kajtka Moke stworzyłem S-294. Lokomotywa jest w pewnym sensie wyjątkowa przez swój charakterystyczny schemat malowania oraz kolory. Niebieska Eska została wyprodukowana w 1986 i od nowości pracowała w KWK Murcki gdzie prawdopodobnie podczas naprawy otrzymała swoje niestandardowe dla tego typu maszyn malowanie. Za screeny podziękowania dla Malignusa .
Piękna typowo "ciężko-przemysłowa" maszyna Faktycznie ta V-ka bardzo charakterystyczna dla wielu zakładów. Repaint jak zawsze w twoim wykonaniu na naprawdę wysokim poziomie. Dbałość o szczegóły i solidność której mi jeszcze dużo brakuje. Nie ważne, że dawno nie pisałeś. Najważniejsze, że we właściwym momencie się pochwaliłeś. To znaczy w chwili kiedy potrzebuję na mapie drugą ciężką lokomotywę manewrową, najlepiej z jakimś nietypowym wzorem i do zadań górniczych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach