FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Linia 272 Kępno - Hanulin - Domanin - Ostrzeszów
Autor Wiadomość
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1731
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 04-07-2015, 10:27   

ryszard napisał/a:
http://trainzimage.pl/image/mY5
Czy ten sem aby na pewno powinien być na międzytorzu?
http://trainzimage.pl/image/mYf
Rozumiem że to jest Antonin. 40 lat temu trochę to inaczej wyglądało, a budynek był częściowo zarośnięty bluszczem. Czas widać jednak swoje robi.
http://trainzimage.pl/image/mY0
Fakt, nasypy trochę sztucznie wyglądają. Może popraw to przez tex gruntu. Tam dalej gdzie las po lewej tak tego nie widać. Może trochę pofaluj gruntem, wtedy zniknie efekt robionego przy linijce. Tak przy okazji: co to za budynki, te PGR-u po lewej, znaczy jak się w grze nazywają? Jak chcesz lekkie krzaki spline, to polecam "podszycie 6". Dobrze tym idzie maskowanie terenu. Są jeszcze inne ( nie mam otwartej gry, więc wiem że początek nazwy und ), też wyjątkowo mało ważą.
http://trainzimage.pl/image/mYe
Użyłbym ich tutaj zamiast tego spline co przy drodze i torach. Jak możesz to popracuj tex przy nasypie
http://trainzimage.pl/image/mYK
Nie warto by było dać ciemniejszych placków pod drzewa wzdłuż torów czy przy przejeździe. Wg mnie te dwa jasne drzewa nie za bardzo pasują do reszty ale to tylko moje zdanie.
http://trainzimage.pl/image/mYc
Rozumiem że rzeka pod mostem. Jak mogę sugerować, to Bogdan zrobił tatarak i pałkę wodną w wersji spline. Jej zastosowanie mogłoby pomóc zlikwidować efekt idealnie prostego nasypu przy podstawie.
http://trainzimage.pl/image/mYu
Tutaj mają być przęsła bez barierek?
http://trainzimage.pl/image/mYJ
Ta pierwsza widoczna bramka od sieci to wygląda na złamaną nad peronem ziemnym albo ja takie wrażenie odnoszę
http://trainzimage.pl/image/mYO
Napęd od rozjazdu przy przejeździe nie powinien być po zewnętrznej?
Na koniec tylko jedno pytanie: robisz to na siatce 5 czy 10m?
Generalnie kawał dobrej roboty odwaliłeś, będą koledzy mieli po czym jeździć. 43 km robi wrażenie i wiem ile na to czasu trzeba poświęcić, więc tym większe uznanie za wytrwałość w realizacji projektu.


http://semaforek.tk/wiki/...0201antonin.JPG - semafor tam stoi tylko jest prosty a nie na rurce.

Barierka na moście jest, tylko jej nie widać, nasypy poprawię, hangary PGR są moje własne, robię na siatce 5 m. Bramka jest złamana celowo, fajnie wygląda.
 
 
 
ryszard
znawca



Pomógł: 125 razy
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3921
Skąd: Opole

Wysłany: 04-07-2015, 12:23   

Cytat:
hangary PGR są moje własne,
Znaczy jest szansa że będą wydane?
Cytat:
Bramka jest złamana celowo, fajnie wygląda.
To fakt, ciekawy zabieg
http://semaforek.tk/wiki/...0201antonin.JPG na tym widać że są trzy semafory, a u Ciebie jeden i to nie w tym miejscu co powinien
 
 
 
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1731
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 06-07-2015, 13:47   

ryszard napisał/a:
Cytat:
hangary PGR są moje własne,
Znaczy jest szansa że będą wydane?
Cytat:
Bramka jest złamana celowo, fajnie wygląda.
To fakt, ciekawy zabieg
http://semaforek.tk/wiki/...0201antonin.JPG na tym widać że są trzy semafory, a u Ciebie jeden i to nie w tym miejscu co powinien


Chyba już są, a jak nie, to wydam :-P

Natomiast co do semaforów w Antoninie - myślę, że to nie jest aż tak duży problem, nie muszą stać tak jak na foto, bo to zaraz przestanie być zabawą.

Aikozann - betony pojawiły się w większej ilości miejsc - zgodnie z zaleceniem, ale drewno też się spotyka.
 
 
 
bartecki
super user


Wiek: 50
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 111
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 06-07-2015, 15:52   

Jejku ale super mapka!Mam pytanko-kiedy będzie dostępna chociaż b e t a tej mapy? :-D
 
 
 
Aikozann
zaawansowany


Pomógł: 50 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 894
Skąd: Sierpc
Wysłany: 06-07-2015, 22:25   

Kanclerz napisał/a:
Aikozann - betony pojawiły się w większej ilości miejsc - zgodnie z zaleceniem, ale drewno też się spotyka.

To nie było polecenie ani nawet wskazanie błędu - stwierdziłem tylko że stosunkowo rzadko się spotyka żeby na szlaku dominowały drewniane podkłady, chociaż wcale nie znaczy to że nie zdarza się tak wcale, np. na górskich szlakach.
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 07-07-2015, 08:22   

Jeszcze przed paroma laty (nie więcej jak pięć), przed remontem na odcinku Bydgoszcz - Tczew, tor na linii 131 w kierunku Tczewa od samej Bydgoszczy był ułożony na drewnianych podkładach. To niemal 130 km toru najważniejszej w Polsce magistrali, po której odbywa się intensywny ciężki ruch towarowy i na omawianym odcinku nie najmniejszy ruch pasażerski, w tym dalekobieżny. W końcu doprowadziło to do obniżenia szlakowej w tym kierunku do 40 km/h, co na szczęście stało się historią w chwili zakończenia rewitalizacji.

Dla każdego, kto ocenia polską kolej w kategorii własnego podwórka, ten przykład powinien być wystarczający, by zakończyć tego typu spekulacje i domysły (bo na przykład północny odcinek 131 trudno nazwać górskim).

Pozwólcie chłopakowi budować realną mapę tak jak sam to widzi, wspomagając radą w jakichś bardziej kluczowych zagadnieniach, niż rodzaj podkładów.
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
Jacek
znawca
Milovník ČD


Pomógł: 115 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2673
Skąd: Chorzów
Wysłany: 07-07-2015, 09:11   

Hehe, Wujo ma racje. To jeden z kluczowych powodów dla którego u mnie budowa mapy idzie ale niezbyt mi się chce to pokazywać, tak nie chce mi się tłumaczyć z rodzaju użytego słupu trakcyjnego czy że nie ma pędni.

Mapa Wici jest fajna, ma klimat, widać że będzie grywalna, oprócz tego autor sam robi jeszcze dodatki. Będzie się jeździło i na pewno to jest mapa do "szopy PTT". Działaj Witek :)
 
 
 
Kam55 
super user


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 106
Skąd: Tarnów
Wysłany: 07-07-2015, 11:55   

Wujek 082 napisał/a:
Jeszcze przed paroma laty (nie więcej jak pięć), przed remontem na odcinku Bydgoszcz - Tczew, tor na linii 131 w kierunku Tczewa od samej Bydgoszczy był ułożony na drewnianych podkładach. To niemal 130 km toru najważniejszej w Polsce magistrali, po której odbywa się intensywny ciężki ruch towarowy i na omawianym odcinku nie najmniejszy ruch pasażerski, w tym dalekobieżny. W końcu doprowadziło to do obniżenia szlakowej w tym kierunku do 40 km/h, co na szczęście stało się historią w chwili zakończenia rewitalizacji.

Dla każdego, kto ocenia polską kolej w kategorii własnego podwórka, ten przykład powinien być wystarczający, by zakończyć tego typu spekulacje i domysły (bo na przykład północny odcinek 131 trudno nazwać górskim).

Pozwólcie chłopakowi budować realną mapę tak jak sam to widzi, wspomagając radą w jakichś bardziej kluczowych zagadnieniach, niż rodzaj podkładów.


Pozwolę sobie jeszcze dobić. Do ok. 2013 Kraków - Tarnów ( i chyba aż do Medyki) linia 91 też samo drewno. Spróchniałe, ale szlakowa była 120 km/h.

A co do mapy, życzę cierpliwości ;-)
 
 
 
pietrek
znawca
2004;2006;2010;T ANE



Pomógł: 63 razy
Wiek: 59
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2075
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 07-07-2015, 13:53   

Kod:
Natomiast co do semaforów w Antoninie - myślę, że to nie jest aż tak duży problem, nie muszą stać tak jak na foto, bo to zaraz przestanie być zabawą.


Pozwolę się z tym nie zgodzić. Skoro mapa jest umieszczona w temacie map realnych to myślę że wszystko co jest bezpośrednio związane z koleją powinno odpowiadać temu co w realu. Oczywiście nie jest to problemem do momentu w którym ktoś nie zakwestionuje zgodności z rzeczywistości. Wiem że to tylko zabawa ale skoro z jednej strony chcemy żeby tabor był wykonywany dokładnie z pierwowzorem to i takie szczegóły też są ważne.
Mapa trzyma klimat.
Nawiązując do podkładów drewnianych czy strunobetonowych to przypominam sobie jak właśnie w latach 80-tych był boom na beton na kolei. Później docierały informacje że takie podkłady mają małą wytrzymałość na drgania, pęknięcia czy że pod ciężarem i siłami przenoszonymi na nie w czasie hamowania potrafią się przesuwać (takie miejsca widziałem na świeżo położonym torze 5 czy 6 podkładów zsuniętych w jedno miejsce i duża dziura nad którą szyny wisiały w powietrzu) i powrócono do drzewnianych.
Tak że mogło się zdarzyć że na jednej linii dwutorowej gdzie poszczególne tory były remontowane w odstępie czasu jeden był - jest betonowy, a drugi na drewnie. A czy takie były tego przyczyny to trzeba by pytać tych, którzy za to odpowiadają.
Na marginesie we Wrocławiu Nadodrze tory główne są betonowe a w peronach są nowe drewniane podkłady. Kładziono w zeszłym roku.
Tak że różnie to bywa.
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2114
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 07-07-2015, 14:40   

Cytat:
Na marginesie we Wrocławiu Nadodrze tory główne są betonowe a w peronach są nowe drewniane podkłady. Kładziono w zeszłym roku.
Tak że różnie to bywa.

Bywa z tym różnie i nie ma sensu czepiać się o takie pierdoły bo to zabija proces tworzenia nowych map. Oddając odzwierciedlenie rzeczywistości w Trainz skupiajmy się na tym aby to było w formie rozrywki a nie przymus który prędzej czy później zniechęci autora do jakiejkolwiek aktywności.
U mnie na mapie też powinienem dawać co kawałek dwa drewniane podkłady w miejscu w którym następuje łączenie szyn (drewniany podkład i śruby spinające dwie szyny). Nie robię tego bo budowa samego układu torowego zajęłaby mi z rok.
Na E65 na samym odcinku Trójmiejskim są miejsca (Nowak chyba nawet twierdził że nie - kłamał) w którym nowy tor położono na drewnianych podkładach - Oliwa, tor pierwszy, kawałek dalej wiadukt nad Pomorską oba tory.
 
 
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1731
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 27-07-2015, 18:07   



Informacja dla chętnych - dorobiłem odcinek do Wieruszowa (10km). Teraz węzeł Kępno na każdym końcu ma spory kawałek szlaku i stację. Najdłuższy odcinek? Coś koło 55 kilometrów. Zdjęcia będą!
 
 
 
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1731
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 28-07-2015, 16:43   

Zapraszam do obejrzenia kolejnej porcji zdjęć z nowowybudowanego odcinka linii 181. Podsumowując - węzeł Kępno z każdej strony ma teraz stację. Powstał 10 kilometrowy odcinek do Wieruszowa razem ze stacją Wieruszów.













 
 
 
Aikozann
zaawansowany


Pomógł: 50 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 894
Skąd: Sierpc
Wysłany: 28-07-2015, 22:21   

Wygląda zacnie, tylko wywal te ohydne żywopłoty czy co to jest:
http://trainzimage.pl/image/m0e
http://trainzimage.pl/image/m0j
http://trainzimage.pl/image/m0l
http://trainzimage.pl/image/m0S
http://trainzimage.pl/image/m01
http://trainzimage.pl/image/m0u
http://trainzimage.pl/image/m0v
http://trainzimage.pl/image/m0F
http://trainzimage.pl/image/m0B
http://trainzimage.pl/image/m0O
http://trainzimage.pl/image/m0J
- używasz tego mnóstwo a wygląda to okropnie i wnosi zgrzyt w odbiorze mapy.
Poza tym tutaj ten nasyp spline to chyba nie jest najlepsze rozwiązanie, też się wyraźnie odbija od reszty i wnosi zgrzyt:
http://trainzimage.pl/image/m0c
Poza tym w paru miejscach przydałoby się jeszcze jakoś zamaskować koniec segmentu mapy, bo czasem widać uskok tektoniczny kilkaset metrów od toru :P
No i jeszcze nie wiem jak z takimi elementami sieci trakcyjnej jak przęsła naprężenia itp., bo na screenach tego nie widać.
 
 
PMT 
zaawansowany



Pomógł: 7 razy
Wiek: 108
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 633
Skąd: Stąd
Wysłany: 29-07-2015, 10:00   

Mieszanie miękkiej roślinności JVC z ostrą zieleniną Bogdana nie jest najlepszym pomysłem.
Najlepiej jest konsekwentnie korzystać z roślinności tylko jednego autora.

http://trainzimage.pl/image/m0K
Np. tutaj drzewa Bogdana wyróżniają się na tle reszty,
warto dorzucić dopasowaną teksturę podsypki od samplaire.
_________________
#547220/#688894
PMT's Trainz Studio
Na warsztacie
 
 
 
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1731
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 29-07-2015, 10:34   

Ja bym jednak sugerował prześledzić całą historię mapy, bo sugerowanie niemieszania roślinności na mapie w czasie końcówki prac nad nią to jak sugerowanie zmiany zakupu Mercedesa na BMW gdy umowa z Januszem już podpisana.

Jak już wcześniej pisałem, sieć jest rozwieszona w sposób możliwie najprostszy. Jednak nie ma tak, że przy kolejnych rozgałęzieniach sieci nie ma przęsła z ciężarem. Takowe są wszędzie - w niektórych miejscach nawet stoją słupy bez wysięgników bo nie było gdzie przyczepić odciążników. Każdy drut więc ma swój początek i koniec z ciężarkiem. Najważniejsze dla mnie jest wierność otoczenia oraz konfiguracja semaforów - fajnie się ogląda odpowiednio podany semafor.

Co do żywopłotów JVC, tak, używam ich sporo - jest tego w kilometrach chyba więcej niż sieci trakcyjnej. Jak dla mnie jest to fantastyczny dodatek - dobrze markuje miedzę między polami a z drugiej strony oszczędza mnóstwo pracy przy mapie dając przy tym dobry efekt. Nie próbowałem kombinować ze zmianą tekstury by przybliżała ona trochę bogdanowe chaszcze, ale zaś bogdanowymi chaszczami nie da się uzyskać tego efektu - prywatnie powiem, że splinowe ciągi krzaków Bogdana średnio mi się podobają i w ogóle ich nie stosuję - czego nie można powiedzieć o drzewach i lasach. No i o ukochanej mimozie.

Postaram się ten nasyp jeszcze bardziej zamaskować - jednak tekstura maskuje nasyp/teren tylko kiedy słońce pada zza pleców obserwatora.

To są fantastyczne reskiny torów samplaire wykonane przez Macieja. Nie znalazłem tekstury podsypki.
Ostatnio zmieniony przez Kanclerz 29-07-2015, 10:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 29-07-2015, 17:52   

Teksturę podsypki zrobiłem dawno temu, tylko jakoś umknęło mi, że jej nigdzie nie opublikowałem :p Przypomnij mi się wieczorem, to wyślę.

Edit: wrzucam na Dropsa:

https://www.dropbox.com/s...ast_v2.cdp?dl=0

Uwaga, tekstura ma rozdzielczość obsługiwaną dopiero od TS2009.
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1731
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 27-03-2016, 20:38   

Ciągle się bawię tą mapą, bo jakoś mi nigdy nie brak sił na budowanie. Dawno temu powstało kilka odcinków, jednak ja dzisiaj zaprezentuje dwa najnowsze, a jeszcze jeden zaprezentuję później, bo już mi się nie chce tego kopiować i wklejać, bo post miałby kilometr długości. :mrgreen:

Ciągle nudziła mnie ta mapa w kierunku Antonina. Zamiast Antonina mieliśmy jakąś fikcyjną stację kolejową, o niedokończonym wykończeniu - ogólnie techniczna zawrotka rodem z makiet H0. Więc w szale agresji i zapału skasowałem parę segmentów czyszcząc mapę do samego końca i rozpocząłem budowę Antonina. Konwencja na tej linii jest następująca - zwykłe stacje niesąsiadujące ze stacjami węzłowymi mają z reguły trzy tory pod drutem i jakiś ładunkowy. Pełne przejścia trapezowe, albo X i zabawa przednia. Jakoś w maju 2015 roku, albo nawet wcześniej, zakończyła istnienie stacja Słupia pod Kępnem, pokazana kilka postów wyżej, ale reszta pokazana poniżej ma się dobrze i nie przewiduje się ich likwidacji. Antonin to stacja trzytorowa z ładownią. Wszystkie przebiegi zaprogramowane, semafory świecą, rogatki spadają jak należy, ogólnie duża frajda z jazdy.



Od lewej - 1. Przejazd między tarczami ostrzegawczymi, a wjazdowymi do Antonina od strony Ostrzeszowa. 2. Południowa głowica Antonina z mostkiem oraz stawem Szperek 3. Dworzec kolejowy znany z Domanina, obecnie obrośnięty tujami, że go w zasadzie nie widać, wyspowy peron, płotki, domki kolejarzy.



Od lewej - 1. Ładownia z przejściem rozjazdowym. 2. Przejazd w obrębie stacji. 3. Wyjazd w kierunku Przygodzic.



Od lewej - 1. Przejazd z DK43 (wycinka prowadzona pod budowę wiaduktu istniejącego dzisiaj). 2. Tartak w Antoninie. 3. Wycinka lasu gdzieś na szlaku.



Stacja Przygodzice, to kolejna stacja w drodze do Ostrowa Wielkopolskiego, południowa głowica stacji leży w lesie, natomiast główna część stacji leży niejako na grobli pomiędzy dwoma stawami. W rejonie stacji od początku były problemy ze stablizacją nasypu, w początkowej fazie eksploatacji doszło nawet do katastrofy związanej z obsunięciem nasypu pod pociągiem. Dzisiaj mamy nasyp oraz "nasyp przyporowy" pełniący rolę dociskającą nasyp właściwy. Nie wiem jak się to nazywa fachowo, ale tak to wygląda.



Od lewej - dwa ostatnie screeny ze stacji, oraz kolejny nowy odcinek wybiegający z Ostrzeszowa. Początkowo istniał tylko odcinek wspólny z linią 272, ale w końcu odważyłem się na odbicie od szlaku na północ w kierunku Godziętów a dalej Bukownicy Wielkopolskiej. Dzisiaj linia jest nieczynna, opiekuje się nią towarzystwo drezyniarzy, a linia należy do Starostwa. Screeny poniżej.











Pozostał odcinek z Kępna Zachodniego do Mroczenia - ale o tym w następnej opowieści. Mamy kolejne kilkanaście kilometrów różnorodnej trasy, chociaż może się komuś nie spodobać, bo monotonnego lasu jest dość sporo.
 
 
 
ryszard
znawca



Pomógł: 125 razy
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3921
Skąd: Opole

Wysłany: 27-03-2016, 20:56   

Nieźle, jest tylko jedno ale. a dotyczy tex pod drzewami i krzakami. Wygląda trochę nienaturalnie i plastikowo. Daj albo ciemniejszą tex, albo zastosuj dodatek cień, są tego trzy rodzaje. Poza tym nie wszędzie musi być zielono. Doctore trochę tex gruntu zrobił i można by użyć, szczególnie tam gdzie tor z podsypką jest jak odcięty nożem przy linijce.
 
 
 
Bogdan
zaawansowany
bbf11



Pomógł: 32 razy
Wiek: 61
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 811
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: 29-03-2016, 13:06   

Ja w kwestii formalnej. Mam prośbę, żeby nie używać sieci spline na dwa tory, bo jest z błędem. Jako ruchowiec powinieneś wiedzieć jaki błąd tu widać gołym okiem. Na dodatek cały model jest zrobiony na alfie. Waloryzacji modeli na dwa tory nie przewiduję.

_________________
Drobnica

Kuid 173000 ALL
 
 
 
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1731
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 29-03-2016, 15:29   

Tylko to w zasadzie cała sieć jest do zrobienia od nowa. Pal licho z wymianą, ale kupa trasy idzie u mnie po nasypach. Horrendalna robota.
 
 
 
Jacek
znawca
Milovník ČD


Pomógł: 115 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2673
Skąd: Chorzów
Wysłany: 01-04-2016, 15:42   

Cytat:
Jako ruchowiec powinieneś wiedzieć jaki błąd tu widać gołym okiem.


Jeżeli kibic Ruchu to też ruchowiec to nim jestem. Ale nic ponadto :)

O jakim błędzie mówimy? Niestety mam również częściowo podwójną sieć spline na mapie. żeby zminimalizować ilość trackside'ów. Co jest nie tak?
_________________
facebook.com/Zimowisko.Trainz
facebook.com/ZiemiaLodzka1985
 
 
 
Bogdan
zaawansowany
bbf11



Pomógł: 32 razy
Wiek: 61
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 811
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: 01-04-2016, 19:10   

Jacek napisał/a:
O jakim błędzie mówimy? Co jest nie tak?


Białe pasy na słupach, które występują tylko w określonych miejscach a nie na wszystkich słupach. To jest mój błąd-niewiedza sprzed kilku lat . O nieekonomicznej alfie pisałem wyżej.
_________________
Drobnica

Kuid 173000 ALL
 
 
 
Kanclerz
znawca
architekt



Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1731
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 11-06-2016, 11:25   

Czy byłyby chętne osoby do użytkowania mapy? Chciałbym opublikować to, co mam, jednak mam bardzo mało czasu, aby zebrać paczki wsporcze a dla chętnego mapę można puścić w świat.

Byłbym w stanie założyć temat w którym udzielałbym informacji o brakujących dodatkach, bo w większości są to produkcje ogólnodostępne, polskich twórców. Mapa nie będzie nigdy skończona, bo zawsze mam chęć postawić dalszy odcinek i przez to jest to niemożliwe. Proszę o opinię.
 
 
 
Korzeń 
znawca



Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1605
Skąd: Knurów
Wysłany: 11-06-2016, 11:29   

Jasne że byłyby! Też pytanie... Dawaj i nie smutaj! :-D
_________________
kuid:394491 - folder z dodatkami / my all content
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11-06-2016, 11:30   

Popieram ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group