FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: Alana
31-12-2012, 14:15
Kolej Doliny Raduni
Autor Wiadomość
Alana 
znawca


Pomogła: 129 razy
Dołączyła: 16 Lut 2008
Posty: 2201
Skąd: Truj-miasto
Wysłany: 24-04-2014, 20:40   

Ciekawe czy po aktualnym ukladzie torowym Pruszcza Gd da sie przejechac z lini kolbudzkiej na Port Polnocny. Dla towarowych.
_________________
MEOW!
 
 
 
treder
user


Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 68
Skąd: zukowo
Wysłany: 24-04-2014, 21:58   

http://postimg.org/image/fnvisjyiz/ Tak wygląda linia 229 w okolicach Glincza dnia20 04 2014r .Nie widac żeby była rozebrana i połączona z linią 201.
 
 
Alana 
znawca


Pomogła: 129 razy
Dołączyła: 16 Lut 2008
Posty: 2201
Skąd: Truj-miasto
Wysłany: 24-04-2014, 22:06   

http://www.skyscrapercity...37&postcount=97
czwarte zdjecie
_________________
MEOW!
 
 
 
treder
user


Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 68
Skąd: zukowo
Wysłany: 24-04-2014, 22:26   

http://postimg.org/image/9t393mkgp/ Ten stan to od czerwca 2013r.Na dworzec Żukowo Zachodnie używane podkłady betonowe drezyną zwożą od poniedziałku.
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2119
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 24-04-2014, 22:35   

I te kilka metrów toru 229 po lewej ma iść pod zaoranie. Od strony Starej Piły do Kartuz jazda TYLKO po zjechaniu na linię 201 i ponownym odbiciu na 229. Oszczędności na dwóch rozjazdach.
 
 
treder
user


Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 68
Skąd: zukowo
Wysłany: 24-04-2014, 22:44   

Na to wygląda ,taka Polska oszczędność.
 
 
Alana 
znawca


Pomogła: 129 razy
Dołączyła: 16 Lut 2008
Posty: 2201
Skąd: Truj-miasto
Wysłany: 24-04-2014, 22:50   

Tylko ze jak sie przyjzec ruchowi pociagow ma to sens. Nie planuje sie osobowych Kartuzy-Pruszcz a zdawki do Kokoszek i tak i tak szly z Koscierzyny. Dodatkowe 2 rozjazdy bylyby przez 99% czasu niewykozystane a skoro tak to po co przeplacac.
_________________
MEOW!
 
 
 
RBach 
Administrator
Toromistrz


Pomógł: 307 razy
Wiek: 48
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4449
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 24-04-2014, 23:11   

treder napisał/a:
http://postimg.org/image/fnvisjyiz/ Tak wygląda linia 229 w okolicach Glincza dnia20 04 2014r .Nie widac żeby była rozebrana i połączona z linią 201.


Ale będzie. W 201 są zabudowane dwa rozjazdy, jeden wprowadzi 229 w 201, drugi wyprowadzi. Na wprost toru nie będzie, te kilkadziesiat metrów będzie po torze linii 201.

O tak:


Kod:

---229---\xxxxxxx/---229---
          \     /
---201-----\---/-----201---


W miejscu xxxów toru nie będzie.


Edyta: Kurde, byli szybsi ode mnie :-P

I pamiętajcie, że rozjazd "do Kartuz" to R760, czyli tam się da 80km/h. Drugi to R300, pewnie dlatego, ze w stronę Pruszcza więcej jak 40km/h i tak nie będzie :-)
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.4: 18.07.2022
Ostatnio zmieniony przez RBach 24-04-2014, 23:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
obserwator
super user


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 118
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 25-04-2014, 12:01   

Jaki sens ma likwidacja tego krótkiego fragmentu toru linii 229, tzn. zablokowanie możliwości jazdy na wprost? I pytanie drugie: nie będzie żeberek ochronnych?
_________________
konsument & modernizator
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2119
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 25-04-2014, 12:32   

Tu masz napisany jaki jest sens:
Cytat:
Tylko ze jak sie przyjzec ruchowi pociagow ma to sens. Nie planuje sie osobowych Kartuzy-Pruszcz a zdawki do Kokoszek i tak i tak szly z Koscierzyny. Dodatkowe 2 rozjazdy bylyby przez 99% czasu niewykozystane a skoro tak to po co przeplacac.


Z Kartuz na Starą Piłę nic nie pojedzie - wszystko będzie teraz szło bezpośrednio z Kościerzyny przez Glincz. Pruszcz - Kartuzy w ruchu pasażerskim zdają się być uśmiercone na amen. O ile cały ruch na Kartuzy był kierowany przez Somonino tak teraz będzie je omijał właśnie przez Glincz. Te zwrotnice z jazdą na wprost szybko by zardzewiały, nic by nie jeździło na wprost. Żeberek nie planuje się.
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 5192
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-04-2014, 18:05   

Znaczy, trochę nie myślicie. Co to znaczy, że fragment toru na D29-229 'na wprost' nie byłby używany?

-Po zakończeniu odbudowy i przebudowy rozebranego po wojnie fragmentu linii kolejowej Gdańsk Wrzeszcz - Stara Piła pojawia się zupełnie nowa możliwość prowadzenia podmiejskiego ruchu osobowego - mianowicie Gdańsk - Kokoszki - Stara Piła - Kartuzy. I taki skład jak najbardziej mógłby lecieć tam na wprost omijając D29-201.

Jest inny powód, o którym pisał już Radek Bach. Ekonomia i zużycie części. Kasując ten fragmencik PLK oszczędza na 2 rozjazdach - smarowanie, serwisowanie, przeglądy itp. Mają 2, a musieli by mieć 4. To trochę żenujące oszczędności, ale wynika to z prawie zerowego ruchu towarowego na tym odcinku D29-229. Gdyby tam było coś takiego jak 'drobnica', przewóz węgla, drzewa albo drobny lokalny przemysł (jak choćby Ugoszcz na szlaku Lipusz-Bytów), te rozjazdy miały by znacznie większy sens.

W praktyce jak długo przemysł w Kokoszkach jeszcze pociągie? To miejsce jest już niemal do reszty oblepione Gdańskiem i za moment zaczną się społeczne protesty sąsiadów, że im przemysł truje życie. Wraz ze śmiercią Kokoszek, całkowicie zdechnie wszelki ruch towarowy na D29-229.
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
RBach 
Administrator
Toromistrz


Pomógł: 307 razy
Wiek: 48
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4449
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 26-04-2014, 07:00   

kilanziom napisał/a:


-Po zakończeniu odbudowy i przebudowy rozebranego po wojnie fragmentu linii kolejowej Gdańsk Wrzeszcz - Stara Piła pojawia się zupełnie nowa możliwość prowadzenia podmiejskiego ruchu osobowego - mianowicie Gdańsk - Kokoszki - Stara Piła - Kartuzy. I taki skład jak najbardziej mógłby lecieć tam na wprost omijając D29-201.


Ale w planach PKM jest właczenie tejże do stacji Gdańsk Osowa oraz do nowego podg w okolicy p.o. Rębiechowo dla kierunku Kościerzyna. Po asfaltowemu nazywa się to węzeł trąbka :-) Odbudowa linii kokoszczańskiej od obwodnicy do Kokoszek na razie planowana nie jest. A nowe właczenie (zamiast po staremu przez Kokoszki i Glincz) bierze sie z tego, że "po nowemu" jedzie się koło lotniska i dopiero potem w prawo albo w lewo. Jadąc przez Kokoszki omijałoby się terminal, co przeczy podstawowemu założeniu budowy tej linii.
Więc jeśli ciapong ma jechać do Kartuz linią PKM, to pojedzie: lotnisko, podg "cos tam" w lewo, podg Rębiechowo w linię 201 i podg Glincz na Kartuzy. W glinczu właściwie nie zwalniając.
Dla jakiego rodzaju ruchu miałoby pozostać połączenie w Glinczu na wprost? Ile (dobowo, niesięcznie, rocznie) jeździ towaru z Kokoszek do Kartuz? Zero. No bo co tam niby można wozić koleją. Drobnicę biorą ciężarówki. A osobówki poszły przez terminal lotniskowy.

Zresztą Piotr ma rację, Kokoszki za moment zdechną i odcinek Kokoszki - Glincz zamkną i zaorają. A ten ruch towarowy, który jest, i tak idzie 201 do Gdyni. Do Wrzeszcza nie ma co wozić, więc ruchu towarowego na PKM i tak by nie było.
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.4: 18.07.2022
Ostatnio zmieniony przez RBach 26-04-2014, 07:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 29-07-2014, 03:46   

Dla osób z TSami, które są zainteresowane bezstratnym ustawieniem słupków hektometrowych (bo te stare chwerrwicka nie działają w TS2009+) - wystarczy do wersji pod TSy (jest taka na DLSie) wpisać 4 linijki w configu:


Kod:

obsolete-table
{
  0                                     <kuid2:243555:10350:1>
}
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
 
 
 
mafmaf
świeżak


Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1
Skąd: 5678
Wysłany: 20-04-2015, 16:56   

Hello, I would like to know why I don't see any signals in "Jesen" (autumn) version. Content Manager Plus doesn't show any missing dependencies, so I wonder if I have wrong something more or author just forgot to put them there. Summer version is OK with signals.

Finally I have to say I downloaded all Polish signal pack which somebody talked about in this forum thread.

Thanks for any help. It's a great route and it's a pity to go there without signals.
 
 
 
sm31-152
nowy



Wiek: 26
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: Borowo
Wysłany: 01-09-2015, 12:10   

Mapka jest po części nieaktualna, bo właśnie zaczęli na tej linii (Dzierżążno) prostować tory. Wszystko nowe jest, nawet szlabany elektryczne będą w lesie, prawdopodobnie nowe newagi będą jeździły.
_________________
W sprawie fotek do tekstur to robię na linii Kartuzy-Gdańsk Somonino-Gdynia GŁ
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2119
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 01-09-2015, 19:22   

Mapa jest wzorowana na początek lat 90 ubiegłego wieku a nie na stan obecny. Idąc twoim tropem można uznać 3/4 map za nieaktualne bo linie o których traktują są albo zarośnięte albo ich zwyczajnie nie ma...
 
 
Jacek
znawca
Milovník ČD


Pomógł: 115 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2673
Skąd: Chorzów
Wysłany: 02-09-2015, 20:50   

Gra Medal of Honor jest również nieaktualna bo IIWŚ skończyła się jakiś czas temu.

Pomyśl o zrobieniu współczesnej wersji mapy z okolic Raduni, nawet przerób tę, myślę że Piotr nie miałby nic przeciwko, jeśli zrobisz to fachowo.
 
 
 
Piotr1
super user


Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 197
Skąd: Łeba
Wysłany: 04-09-2015, 20:57   

Mam trainz 2009 i kolej doliny raduni,ale nie wyświetla mi sygnałów na semaforach.Zauważyłem,że to sygnalizacja pod trainz 2006 i classic.Co mam zrobić w takiej sytuacji?
_________________
Piewer
 
 
 
UAZ 
znawca
Automatyk



Pomógł: 54 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 1617
Skąd: Kargowa/Wolsztyn
Wysłany: 04-09-2015, 21:07   

Po pierwsze zaktualizować sygnalizację do właściwej wersji.
 
 
 
Piotr1
super user


Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 197
Skąd: Łeba
Wysłany: 04-09-2015, 21:09   

Możecie się śmiać,ale jak to zrobić?
_________________
Piewer
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-09-2015, 21:58   

pobrać odpowiednią wersje
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT https://1drv.ms/u/s!AuMHAl_RhKy3f6eiQA_ZfFAf0BM?e=Gj1ZGa
 
 
 
Piotr1
super user


Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 197
Skąd: Łeba
Wysłany: 04-09-2015, 22:07   

Ze strony Rbacha przepisowa.prv?
_________________
Piewer
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-09-2015, 22:46   

ze strony Rbacha http://trainz.krb.com.pl/
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT https://1drv.ms/u/s!AuMHAl_RhKy3f6eiQA_ZfFAf0BM?e=Gj1ZGa
 
 
 
Piotr1
super user


Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 197
Skąd: Łeba
Wysłany: 04-09-2015, 23:03   

Dobrze, ale nie wiem którą wersję mam ściągnąć? Tę starą na kuidzie Erniego czy nową v5,bo już się gubię...czy trzeba usunąć starę semafory które były w paczce wsporczej do raduni?
_________________
Piewer
 
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 232 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-09-2015, 23:18   

wszystko o sygnalizacji jest napisane u Radka na stronie, wystarczy przeczytać i dostaniesz odpowiedź na wszystkie swoje zadane tu pytania
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT https://1drv.ms/u/s!AuMHAl_RhKy3f6eiQA_ZfFAf0BM?e=Gj1ZGa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group