FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: Alana
31-12-2012, 14:15
Kolej Doliny Raduni
Autor Wiadomość
treder
user


Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 68
Skąd: zukowo
Wysłany: 20-02-2012, 00:02   

1 zdjęcie żwir dostarczano wagonami do Kolbut do ROLBETU.
2 Z powodu remontu torowiska Zukowo Wschodnie-Somonino pociągi kierowano na stację Zukowo Zachodnie i przewożono autobusami na Zukowo wschodnie.
5 Przejazd na drodze lniska-przyjażn.
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 20-02-2012, 00:45   

Mam tu zdjęcie jajecznicy w Łebie:

http://www.st43.pl/4galer...29f6394374e0163

I na mijance we Wrześciach:

http://www.wrphoto.eu/det...466&mode=search

Widziałem też zdjęcie tego składu odstawionego w Lęborku, ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie.

No a mapa śliczna. Właśnie wracam sobie już z Kartuz :)
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
Bzyk
zaawansowany



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 621
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 20-02-2012, 00:55   

A ja powiem tak pobrałem, pojeździłem i polubiłem trasa jest super. Piękne widoki super klimat jest to jedyna trasa którą przejechałem od początku do końca brawo Kilan oby więcej takich tras daje 6+ :mrgreen:
_________________
"Małymi kroczkami do wielkich rzeczy tylko uparty trening tworzy mistrza"

http://www.qdaty-trainz.pl/
 
 
 
ryhuPKP
super trainz


Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 576
Skąd: Swiebodzice
Wysłany: 20-02-2012, 08:13   

Świetna mapa i paczka. Ja po zainstalowaniu mapy oraz paczki, miałem dosłownie 20 min roboty aby uzłupełnić braki. Podoba mi sie Piotrze że do każdej Twojej wspaniałej mapy dodajesz paczkę z dodatkami, ułatwia to sprawę. Ale nawt gdyby jej nie było to i tak warto siedzieć , szukać tych zleżności bo mapa jest EXTRA ! Wieczorem pochwalę Twoją mapę w dziale Screenshoty ! »
 
 
 
kapi27
super user



Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 171
Skąd: Iłża
Wysłany: 20-02-2012, 11:44   

WOW!
Bardzo fajna mapa, mi się bardzo podoba:)
Masz talent naprawdę.
 
 
 
Lupus
trainz


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 227
Skąd: Lubin
Wysłany: 20-02-2012, 15:01   

Ta trasa nad jeziorem bodaj ? Cudo,świetne są też wzniesienia,jak mozolnie duży skład podjeżdża pod góre,wietne przystanki,bocznice i te Kartuzy które zawsze mnie ciekawiły w Trainz,brawo.
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2119
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 20-02-2012, 15:13   

Dla zainteresowanych umieszczam tabelę 441 (Pruszcz Gd. - Kartuzy - Lębork) z roku 1989/ 1990. Czas akcji na mapie to wiosna 1990, rozkłady się zmieniały pod koniec maja (a to już lato prawie :-) )

http://d29-201.pl/441.rar

Dwa pliki .pdf: 441g i 441d. Pierwszy to tabelka Pruszcz - Kartuzy - Lębork, druga to relacja przeciwna czyli Lębork - Kartuzy - Pruszcz. Mam nadzieje że się przyda :-)

Pozdrawiam i życzę miłej jazdy :-)
 
 
tomek24 
zaawansowany
degustator vodki



Pomógł: 39 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 651
Skąd: STAROGARD GDAŃSKI
Wysłany: 20-02-2012, 16:45   

Właśnie pobrałem sobie tę mapę i powiem że jestem pod wielkim zachwytem za jakość wykonania otoczenia (Ja mam z tym pewne problemy). :-D
_________________
tomek24 TS2010 TS2019 P
 
 
 
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2012, 17:17   

Mapa jak zwykle super, przyczepię się tylko do braku torów w obrotnicy (w Kartuzach?). Zastosowałem w niej trochę inny patent niż Qń, u mnie to są tory niewidoczne i specjalne fixed_track do zamontowania w geodecie. Polecam też specjalną teksturę do niej, chyba nawet zrobiłem taką pod wersje niższe niż 2009.
 
 
 
Dostojny Kocur
znawca
świr



Pomógł: 36 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 1376
Skąd: Nysa / Poznań
Wysłany: 20-02-2012, 18:03   

Mapa bardzo fajna, bryknąłem się wczoraj w nocy z Kartuz do Pruszcza. Szkoda tylko, że w niektórych kwestiach pozostałeś przy patentach z poprzednich map (przede wszystkim mało realne napędy zwrotnicowe, a mamy świetne od Radka), no ale to Twój wybór. Tak czy siak całość jest naprawdę piękna.
_________________
www.gzk.cba.pl <- zbiór moich (i nie tylko) zdjęć o tematyce kolejowej
 
 
 
Dominic
trainz
Tyś blank ociuloł



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 354
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-02-2012, 20:36   

Kolejna mapa na wysokim poziomie wykonania. Można pogratulować pomysłowości i staranności. Niestety, popieram zdanie Kocura co do napędów. Radek zrobił na prawdę świetne zwrotniki. Aż proszą się, żeby je umieścić na tej właśnie mapie. Niestety, Twój wybór był inny i mnie zostaje się z tym tylko pogodzić i nie marudzić ;p
_________________
"Kiedy ludzie zaczynają naśladować twój styl, wtedy czujesz, że coś w tym jest." — James Hetfield
 
 
 
Jamal 
znawca
Mapotwórca


Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1939
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20-02-2012, 21:03   

RyhuPKP pokazał piękno mapy na filmie: http://www.youtube.com/watch?v=Rvm1BZk404U
Warto zobaczyć. Czuć klimat! Brawo Kilan - człowiek orkiestra: wagony, lokomotywy, budynki, no i mapy!
_________________
Mapa Lublin-Dorohusk
Korsze - Ełk - Olecko - w budowie
 
 
 
ryhuPKP
super trainz


Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 576
Skąd: Swiebodzice
Wysłany: 20-02-2012, 21:32   

Bo ta mapa podbiła mnie i moje serce ;-) Wydajna, piękna, paczka z dodatkami, że o taborze nie wspomnę. (praktycznie wszsytkie dodatki mam) Oj Piotrze przez Ciebie wzrosną rachunki za prąd u mnie w domu :mrgreen: Gram gram i nie moge przestać. Ułożyłem nawet coś co przypomina sesje. Osobiście nie znam się na tamtych pięknych terenach ale stwierdzam że mapa udała Ci się ;-)
Ostatnio zmieniony przez ryhuPKP 20-02-2012, 21:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
RBach 
Administrator
Toromistrz


Pomógł: 307 razy
Wiek: 48
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4449
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 21-02-2012, 02:44   

Kilan, najpierw gratulacje - mapa wyczesana. I kompletna. Druga taka.

Dwie sprawy chciałbym jednak zgłosić:
1. W Glinczu nie ma (albo mi czegoś brakuje, chociaż CMP milczy) zwrotnika w rozjeździe "na żeberko". To rozwala jeżdżenie z AI - nie da się np. z Pruszcza dać "jedź do Kartuz", AI odburknie tylko "na rozjeździe brakuje wajchy" i niewzruszenie stoi w miejscu. "z ręki" pojedzie, samo już nie.

2. Na odcinku od wiaduktu obwodnicy do p.o. Juszkowo po prawej stronie masz las, gęsty i ciemny. A tymczasem są tam działki, jakieś 600m od przejazdu przy obwodnicy licząc. To mi się rzuciło od razu, bo akurat w przedstawionym okresie przynajmniej raz na tydzień jeździłem tam z moją mamą wyżerać truskawki i wiśnie (a w założeniu pomagać w pieleniu :-) ). Najpierw pomyślałem, że może to starsze dzieje, ale skoro masz opis, że 1990 - to brakuje kawałka "pleneru" :-)

Jeszcze a propos czasokresu - na mapie masz okrągłe znaki "stop" - one były wycofane w 1980 roku, oidp. Może nie wszędzie zostały wymienione, ale przy czynnych przejazdach raczej na pewno, zwłaszcza po 10 latach od zmiany. Zresztą przez te okrągłe stopy właśnie naszła mnie sugestia o wcześniejszym okresie.

Tak na koniec: Planujesz jakieś sesje? Są znaczniki ograniczeń prędkości, ale bez sesji nie działają. Swoją drogą fajnie się zasuwa 10-wagonowym składem z ST44 na czele 100km/h przez wioski :-)
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.4: 18.07.2022
 
 
uqsh
świeżak


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-02-2012, 08:35   

Witam. Wydaje mi się, że link padł od mapki. Prosiłbym twórcę o ponowne wrzucenie pliku gdzieś, bo nigdzie na żadnej stronce jej nie znalazłem. Z góry dziękuję.
 
 
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2012, 08:52   

RBach napisał/a:
Tak na koniec: Planujesz jakieś sesje? Są znaczniki ograniczeń prędkości, ale bez sesji nie działają. Swoją drogą fajnie się zasuwa 10-wagonowym składem z ST44 na czele 100km/h przez wioski :-)

Wiesz Radek IMO są tu takie patentowane lenie, w dodatku z Pomorza (i w cale nie miałem na myśli Ciebie), które takie sesje mogłyby porobić.

uqsh napisał/a:
Wydaje mi się, że link padł od mapki. Prosiłbym twórcę o ponowne wrzucenie pliku gdzieś, bo nigdzie na żadnej stronce jej nie znalazłem.

Chyba musisz poczekać na publikację mapki na PTT.
 
 
 
SP45-166
super trainz
na uporku


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 549
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2012, 11:54   

NOOOO nareszcie coś dla mnie :) Mapa z północnej polski a nie tam jakieś góry gdzieś na dole :P

Mapa jest przepyszna. Odpaliłem widziałem, za pakę z dodatkami wielkie wielkie dzięki. Niestety tradycyjnie na TC 1&2 nie mam połowy tekstur podłoża, oraz na pewno wiaduktów drogowych za stacją w Pruszczu i przed Juszkowem... Chodzi zapewne o elementy wbudowane...

Sprawa następna- chodzi o semantykę kolejową. Nadal popełniasz sporo błędów przy oznakowaniu szlaku. Stawiasz "bochenek" W5 za semaforem wjazdowym (drogowskazowym):


Nie może być tak! Tu akurat jest na wysokości (też źle), ale na wyjeździe z Pruszcza masz bohenek 100 metrów dalej w kierunku szlaku niż semafor!
A robi się to tak: masz głowicę stacji z rozjazdami, za ostatnim rozjazdem ok 50 do 100 metrów stawiasz W5, a dopiero w odległości osłonowej ok 100 metrów lub więcej semafor.
Nie ma na szlaku wskaźników W27 informujących o prędkości na całej linii, a W8 (często masz zwolnienia do 15 km/h i drogę hamowania około 200 metrów) stoją zbyt blisko odpowiadającym im W9. Podobnie z wskaźnikami W6a- za blisko przejazdów.

Trzecia rzecz to nazwy stacji takich jak Straszyn Prędzieszyn które nie mieszczą się na tablicach, a przecież dorobić edytowalne napisy z niewidocznym tłem to naprawdę chwila roboty. Takie napisy wyjeżdżające z tablic bardzo niszczą realizm moim zdaniem podczas postoju na stacji

O pejzażach nie będę się rozpisywał bo są niebotyczne :D Żal mi D ściska że sam nie mam już tyle pałeru i moja mapa idzie mi jak krew z nosa, a talentu nawet ułamka nie posiadam tego co ty. Ale mam nadzieję że się o wytknięte błędy nie obrazisz ;) Bo do ideału naprawdę wiele nie brakuje :)

Za to zaimponowałeś mi tworzeniem lasu z paczki Voytasa (z moją skromną edycją tekstur). Stworzone ZTC widziałem przy pomocy prawie samych spline'ów. Szybciej, wydajniej i mniej obciązająco niż przy pomocy tych samych drzew scenery, poprzetykane czymś tam jeszcze, troszkę więcej luzu między torem a tłem lasu spline, ogółem na duży PLUS bo realistycznie wygląda. Ogółem zmaiana nie do poznania, bo miałem okazję widzieć poprzednią mapę tej linii twojego autorstwa sprzed x lat i ta POWALA
_________________
Odstawiony do zapasu długotrwałego.
Ostatnio zmieniony przez SP45-166 21-02-2012, 12:02, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
tomek24 
zaawansowany
degustator vodki



Pomógł: 39 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 651
Skąd: STAROGARD GDAŃSKI
Wysłany: 21-02-2012, 12:20   

Cytat:
RBach napisał/a:
Tak na koniec: Planujesz jakieś sesje? Są znaczniki ograniczeń prędkości, ale bez sesji nie działają. Swoją drogą fajnie się zasuwa 10-wagonowym składem z ST44 na czele 100km/h przez wioski :-)

Wiesz Radek IMO są tu takie patentowane lenie, w dodatku z Pomorza (i w cale nie miałem na myśli Ciebie), które takie sesje mogłyby porobić.



Że jak o co Tobie chodzi doktorku :-x Z tego co ja wiem w Warszawie też jest jeden leń (i w cale nie miałem na myśli Ciebie)
_________________
tomek24 TS2010 TS2019 P
Ostatnio zmieniony przez tomek24 21-02-2012, 12:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 21-02-2012, 12:31   

Tak, tylko że Pomorzanie mają na pewno większą wiedzę o ruchu kolejowym regionu, niż Warszawiacy, prawda? (Zwłaszcza jeden :P) I niektórzy z nich rzeczywiście nie zrobili żadnych dodatków (zwłaszcza jeden :D). Stworzenie sesji do tej mapy byłoby czymś fajnym. Zanim jednak ktoś się za to weźmie, to trzeba poczekać na zdanie Piotra - czy będzie poprawiać cokolwiek na mapie :)
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2012, 12:34   

Dobra, wypowiem się na temat robienia sesji, bo widzę że zaraz zacznie się jakaś spora pyskówka.

Mapa niestety nie jest produkcją jednoosobową, szczególnie dłuższa, IMO jedna osoba może zrobić mapę jednej stacji wraz z sesją. Mapy na których znajdują się dłuższe odcinki, z ciekawym ruchem, powinny robić przynajmniej 2-3 osoby (jedna mapa, druga sygnalizacja, trzecia przebiegi) i jest to niezbędne minimum. Tak zostaje nam zabawa własnoręczna.
Tak górką przypomnę tylko, że Kilan nie robił tylko mapy ale także tabor i obiekty, więc drodzy oczekiwacze do roboty.
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2119
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 21-02-2012, 14:26   

Jakby ktoś potrzebował rozkłady z późniejszych lat niż 1990 rok, tj. do roku 1994 kiedy linię udupiono to mogę od ręki takie rozkłady zrobić i wrzucić w tym temacie :)
 
 
Dostojny Kocur
znawca
świr



Pomógł: 36 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 1376
Skąd: Nysa / Poznań
Wysłany: 21-02-2012, 15:13   

Własnie zlokalizowałem na dysku coś co może się przydać przy tworzeniu sesji - służbowy RJ (zeszyt 546) ważny od 27 maja 1990 zawierający zarówno poc. pasażerskie i towarowe. Jak ktoś jest zainteresowany to mogę też na podstawie tego zrobić wykres ruchu dla odcinka Pruszcz Gd. - Kartuzy.
_________________
www.gzk.cba.pl <- zbiór moich (i nie tylko) zdjęć o tematyce kolejowej
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2119
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 21-02-2012, 15:59   

Służbowych nie posiadam w ogóle, tylko zwykłe sieciówki. Byłbym zainteresowany takim wykresem, przyda się nie tylko do sesji :)
 
 
P3t3r
super user


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 163
Skąd: Bronisławów
Wysłany: 21-02-2012, 16:53   

@ Pawel_15 Jak byś mógł, to wrzuć. Z pewnością się przyda. Nie miałbyś też czegoś z linii do Somonina? Można by wtedy robić w pełni zgodne z rzeczywistością skomunikowania :>.
Ostatnio zmieniony przez P3t3r 21-02-2012, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2119
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 21-02-2012, 16:55   

Nieco wyżej masz link do tabeli z sieciówki z 89/90 :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group