FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z instalacją dodatków TS2009, CMP Odmawia współpracy
Autor Wiadomość
mtczew
świeżak


Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Tczew
Wysłany: 05-08-2013, 13:52   Problem z instalacją dodatków TS2009, CMP Odmawia współpracy

Witam!
Mam problem z instalacją dodatków w CMP do TS2009. W zasadzie brak możliwości instalacji, ponieważ przy próbie CMP się zawiesza kończąc obrazkiem poniżej:

Screen CMP

Gra oczywiście oryginalna. Przeinstalowanie gry skutkuje tym, że raz jedyny mogę zainstalować dodatki, zaś po zamknięciu CMP i uruchomieniu go ponownie problem ponownie występuje. Jeśli to istotne, to gry używam na laptopie Ausa o konfiguracji : CPU : Intel Core i3 2.1Ghz, 8GB RAM, GeForce 610M 2GB dedykowana, Windows 7 Home Premium, myślę że nie ma to wpływu ponieważ wszystko działa płynnie i bez zacięć, oprócz tego nieszczęsnego CMP.
Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu, Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Wujek 082 05-08-2013, 16:37, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Korzeń 
znawca



Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1605
Skąd: Knurów

Wysłany: 05-08-2013, 16:53   

Problem może dotyczyć zbyt szybkiego wyłączenia systemu po zamknięciu trainza, co zbija procest taddeamon i rozwala dokumentnie bazę. Druga rzecz, to czy ostatnio nie wprowadzałeś aktualizacji w windowsie. Ja miałem ten problem po którejś z ostatnio wprowadzonych łatek w ósemce i komunikat odpuścił dopiero po przeinstalowaniu systemu.
Ponadto, zanim zaczniesz formatować dysk przejrzyj dokładnie ten temat:
http://www.trainz.pl/_for...p=132842#132842

Pozdrawiam

P.S.
Ładnie proszę o połączenie tego tematu z moim bo wydaje się, że chodzi o to samo, tylko warunki są nieco inne.
_________________
kuid:394491 - folder z dodatkami / my all content
 
 
 
mtczew
świeżak


Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Tczew
Wysłany: 05-08-2013, 18:44   

Z tymi aktualizacjami to jest tak, że co 3 dni Windows Update instaluje mi automatycznie, bo mam w miarę świeży system bo nie dawno kupiłem ten komputer i za nim to się wszystko uzupełni to jeszcze troszkę czasu minie zapewne. Szczerze powiedziawszy miałem również problem z symulatorem MaSzyna, ale ustąpił w momencie kiedy Windows zaktualizował sterowniki dedykowanej karty graficznej, natomiast z TS2009 ciągle to samo i reinstalacja nic nie daje.

Teraz, niestety już nawet reinstalacja nic nie pomaga, na świeżym CMP przy próbie wczytania dodatków dzieje się dokładnie to samo co na screenie w moim pierwszym poście :( .. Nie wiem od czego to zależne
Ostatnio zmieniony przez mtczew 05-08-2013, 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mtczew
świeżak


Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Tczew
Wysłany: 06-08-2013, 12:24   

Dzisiaj doszedłem do tego, że sytuacja ma miejsce kiedy próbuję wgrać dodatek o numerze kuid : 150399-44000 oraz 150399-44001. Jest to sieć trakcyjna pobrana z TrainzMaps. Używałem tego w TRS06 i było ok, a tu się wszystko sypie. Poradzi ktoś coś na to?
 
 
 
kuracyja
nowy


Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2013, 19:31   

mtczew napisał/a:
Z tymi aktualizacjami to jest tak, że co 3 dni Windows Update instaluje mi automatycznie, bo mam w miarę świeży system bo nie dawno kupiłem ten komputer i za nim to się wszystko uzupełni to jeszcze troszkę czasu minie zapewne. Szczerze powiedziawszy miałem również problem z symulatorem MaSzyna, ale ustąpił w momencie kiedy Windows zaktualizował sterowniki dedykowanej karty graficznej, natomiast z TS2009 ciągle to samo i reinstalacja nic nie daje.

Teraz, niestety już nawet reinstalacja nic nie pomaga, na świeżym CMP przy próbie wczytania dodatków dzieje się dokładnie to samo co na screenie w moim pierwszym poście :( .. Nie wiem od czego to zależne


Spróbuj wyłączyć aktualizacje. Może to coś da?

mtczew napisał/a:
Dzisiaj doszedłem do tego, że sytuacja ma miejsce kiedy próbuję wgrać dodatek o numerze kuid : 150399-44000 oraz 150399-44001. Jest to sieć trakcyjna pobrana z TrainzMaps. Używałem tego w TRS06 i było ok, a tu się wszystko sypie. Poradzi ktoś coś na to?


Spróbuj zmienić język Trainz z polskiego na angielski.
 
 
 
mtczew
świeżak


Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Tczew
Wysłany: 12-08-2013, 19:05   

Jak narazie zmiana języka na angielski pomogła, biblioteka znowu uległa uszkodzeniu, jednak naprawiła się bez zwiechy. Miejmy nadzieję że tak już pozostanie :-) .. Pozdrawiam i dzięki za wskazówki
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group