Wysłany: 12-02-2014, 12:45 Problem z błędnymi zależnościami po naprawie bazy danych.
Witam
Po naprawie bazy danych, gra nie korzysta z dodatków błędnych lub z błędnymi zależnościami. Wcześniej TS generował takie obiekty (były na liście na czerwono) i pojawiały się zarówno w geodecia jak i podczas jazdy, teraz uznaje je jako brakujące elementy. Czy jest jakaś możliwość do przywrócenia wcześniejszego stanu rzeczy?
Mogą byc 2 przyczyny tego:
1) w opcjach gry (samej gry, nie ekranu początkowego) znajdź wpis o trybie zgodności ze starszymi dodatkami i zobacz czy nie jest odhaczony (jeśli chcesz, żeby czerwone dodatki działały, to haczyk musi być)
2) nie wiem jak TS2009, ale 2010 i 12 mają coś takiego, że po naprawie bazy danych trzeba w CMP (Content Manager) wybrać filtr 'pokaż błędne dodatki', ppm -> 'pokaż błędy i ostrzeżenia'. Wtedy dobre dodatki, które pokazują się niesłusznie jako błędne odzyskają swoją dobroć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach