FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Su45 . Problem z mocą lokomotywy czy tak ma być ?
Autor Wiadomość
przemek9242
user


Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 83
Skąd: paniówki
Wysłany: 18-06-2014, 17:57   Su45 . Problem z mocą lokomotywy czy tak ma być ?

Witam .
Posiadam w TRS2009 Lokomotywę SU45 211 kabinę i dodatki z downloadu PTT wszystko działa wspaniale ale zastanawia mnie jedno otóż wydaje mi się że moc lokomotywy jest bardzo niska .

Lokomotywa z zaledwie 4 wagonami osobowymi rozpędza się do prędkości 90km/h kilka minut, start ma dobry do 20km/h potem prędkość rośnie niesamowicie wolno mimo ustawienia nastawnika na maximum .

Problem czy tak ma być ?
Dziękuję za odpowiedzi .

A drugie moje pytanie żeby nie zakladać nowego tematu czy powstala działająca kabina do SU46 ?
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2114
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 18-06-2014, 18:01   

Bocznikowanie włączyłeś ?

Co do kabiny od SU46 to jest w trakcie budowy.
 
 
przemek9242
user


Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 83
Skąd: paniówki
Wysłany: 18-06-2014, 18:21   

Dokładnie 34 sekundy zajmuje jej rozpędzenie się 0-40km/h z nastawnikiem od razu na max
Z bocznikowaniem i bez tak samo jest .
Chyba że nalezy coś jeszcze zrobić oprócz załaczenia boczników żeby to zadziałało ?
Ostatnio zmieniony przez przemek9242 18-06-2014, 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 63 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1740
Skąd: Legnica
Wysłany: 18-06-2014, 18:24   

A SU45 jest w trakcie duuużej przebudowy (dlatego tak długo to trwa). Co do problemu opisanego w pierwszym poście - też obstawiam nie załączenie bocznikowania. To jest OIDP przełącznik na samym środku pulpitu - środkowy w środkowym rzędzie. Gdy jest załączony, to przy większych prędkościach i pozycjach nastawnika powyżej 10 powinny się zapalać trzy zielone czy tam niebieskie lampki obok obrotomierzy.

Teraz doczytałem Twój drugi post.

Do 40 to będzie podobnie, bo przy 30km/h wchodzi dopiero pierwszy bocznik. Natomiast różnica powinna być wyżej. Ale ogólnie SU45 jakimś demonem przyspieszeń nie jest. 34 sekundy do 40 to nienajgorzej ;-)
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46,SM/SP/SU42

http://adamstan-trainz.pl/
Ostatnio zmieniony przez adamstan 18-06-2014, 18:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group