Przecież masz napisane
Trainz build jest liczbą "z przecinkiem" (float) - w przypadku Trainzów rolę przecinka spełnia KROPKA!, czyli np. 2.0, 2.9, 3.3, 4.5 i tak dalej. Bez kropkoprzecinka też - czyli 2 jest traktowane jak 2.0
W przypadku podanego błędu ktos wpisał "1.1.1 + SP4", co nijak nie spełnia wymogu "bycia liczbą" Powinno być np 1.1 bo te pozostałe znaki i kropkoprzecinki dają błąd
To działa jak w Excelu - format "liczbowy" i format "tekstowy"
Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 691 Skąd: Kraków
Wysłany: 03-11-2019, 10:28
Dzięki za wsparcie, ale jak już jestem przy głosie, to przy okazji poruszę sprawę dodatków Samplaire'a. Otóż może wiecie, może nie, ale sporo dodatków ma problem pod TRS19 i wyświetla je na czerwono dając komunikat:
- <kuid2:132952:100955:10> VE34: Alias mesh 'bridge02_6m.im' not found in latest version (<kuid2:132952:100944:19>) of dependency <kuid:132952:100944>.
- <kuid2:132952:100955:10> VE76: Unable to load mesh file: 'bridge02_6m.im'
Te błędy powtarzają się wszędzie no bo nigdzie nie mam tej biblioteki <kuid2:132952:100944:19> ani żadnej wcześniejszej wersji. Jak to działało pod TANE to nie wiem....
W bibliotece meshy brak wymienionych w komunikacie błędu.
Miałem to samo, przerobiłem z trzynastki na dziewiętnastkę i dodałem ręcznie brakujące meshe.
Gdy masz zainstalowane 2 wersje biblioteki, przy czym jedna jest obsolete, to system I TAK SZUKA w tej obsolete - to oczywisty błąd, ale tak jest. Zrobiłem eksperyment: stworzyłem nowe 2 dodatki oparte o bibliotekę, której dałem wersję :1. Zainstalowałem te dodatki i bibliotekę na drugim kompie. Teraz zrobiłem trzeci dodatek, który powędrował do biblioteki w wersji :2. Te 2 rzeczy zainstalowałem na drugim kompie. Dodatek 3 zgłaszał błąd, że go nie ma w bibliotece. Był w aktualnej :2, ale nie było go w :1. Skasowałem :1 i wszystko wróciło do normy.
Tak więc rozwiązaniem jest usunięcie tej nieaktualnej i wszystko wróci do normy.
Poza tym pamiętajcie - jesli macie jakiś problem z moim dodatkiem, to piszcie do mnie! Mój adres email jest w każdym dodatku, można napisacć priva tu, albo na auranie!
Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 691 Skąd: Kraków
Wysłany: 02-07-2020, 12:09 Błąd w pliku IM
Witam!
Mam taki mały problem z dodatkiem D1 gdzie mi wyskakuje błąd
! <kuid:174085:20089> MeshObject::FindNamedAttachmentPoint> unable to find named attachment point on stitched mesh (mesh index 0, att '', asset <kuid:174085:20089> "D1")
- <kuid:174085:20089> MeshObject::CreateMeshParticle> Can't find attachment point '' for name effect on asset '<kuid:174085:20089> "D1"'
Niestety nie znam się na tyle żeby to poprawić, może ktoś by tu pomógł?
Obecně je důležité vědět, ve které verzi Trainz chyba vyskakuje. Tady je chyba v chybějícím attachment pointu, takže buď:
1) doplnit attachment point a.name0 do im meshe
nebo
2) smazat subkontejner effects v configu a mít pouze čistou tabuli bez popisu
Nevím, jestli cedule D1 má mít nějaký popis, pokud ne, varianta 2 je optimální. Model používá polské znaky v názvech materiálů a txt souborů a textur = chyba, je potřeba nahradit.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach