Wysłany: 04-02-2018, 22:59 Przenosiny wózków, pantografów etc. między wagonami/lokami
Witam. Chciałbym się ze wszystkimi przywitać gdyż jest to mój pierwszy post. Użytkownikiem (biernym) forum jestem jednakże od czterech lat. Przechodząc od razu do sedna sprawy edytuję, repaintuję itp dodatki (oczywiście na własny użytek) i mam problem z transferem wózków czy pantografów pomiędzy dodatkami. Mam ich kilka rodzajów, podmieniam w configu numery kuid odpowiedniego np. wózka jaki mnie interesuje z innego wagonu, zapisuje i nie ma żadnej reakcji. Wózek jaki był taki dalej jest. Gra jest z wersji z 2004r. Tak wiem zabytek, lecz chciałbym dokończyć te dodatki, mapę i przenoszę się na nowszą wersję. Baaaardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Wysłany: 04-02-2018, 23:44 Re: Przenosiny wózków, pantografów etc. między wagonami/loka
Włókniarz napisał/a:
Gra jest z wersji z 2004r.
Ta wersja miała swoistą "bazę danych" w postaci plików *.CHUMP (tylko już nie pamiętam gdzie, chyba w głównym folderze gry). Po wszelkich tego typu grzebaninach trzeba te pliki skasować i pozwolić grze przy następnym uruchomieniu je odtworzyć. W tych plikach siedzi "bieżąca" konfiguracja wszystkiego, więc dopóki ich nie odświeżysz, to nie będzie zmian na mapie - gra się musi "kapnąć", że ktoś tam coś se pozmieniał
Acha - przy odbudowie plików *.CHUMP gra odpala się dłużej, niż zwykle - tak ma być, trzeba odczekać swoje.
Pomógł: 68 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 2114 Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 04-02-2018, 23:55
Jeżeli config jest napisany prawidłowo to na samym dole powinieneś mieć jeszcze raz odniesienie do kuidu wózków tyle że już bez napisów bogey etc.
Zawsze w każdym configu jak zmieniasz jakiś kuid to zmieniasz go w dwóch miejscach w tym samym pliku. Inaczej nie zadziała. Procedura wspólna dla wszystkich wersji gry :)
Jeżeli config jest napisany prawidłowo to na samym dole powinieneś mieć jeszcze raz odniesienie do kuidu wózków tyle że już bez napisów bogey etc.
Zawsze w każdym configu jak zmieniasz jakiś kuid to zmieniasz go w dwóch miejscach w tym samym pliku. Inaczej nie zadziała. Procedura wspólna dla wszystkich wersji gry :)
Pawełek, Ty wiesz do czego jest ten spis KUIDów na dole?
On się nazywa kuid-table i to jest spis kuidów potrzebnych do działania dodatku. Spis, który jest tworzony automatycznie przy zatwierdzaniu ( jeśli jest pusty), a informacje w nim zawarte są potrzebne dla CMP i podobnych do wyświetlania zależności
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach