Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5158 Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-07-2008, 17:57 Projekt Sudety / Jesien 1976
Pragnę poinformować że ta pierwsza mapa nowego projektu sudeckiego jest już ukończona. Budowa zakończona została przedwczoraj. Mapa została wysłana na DLS, gdzie wisi też większośc dodatków. Wersja tradycyjna na GWT zawiśnie jak wrócę z urlopu wraz ze spisem dodatków i stron.
Zainteresowanym polecam zasysać Download Helperem jak sie pokaże, to automatycznie ściągnie 90% dodatków do niej. Nieliczne dodatki spoza DLSu które są na mapie to pare autek Sony'ego 25, nowe latarnie Ryśka "Grabash"a, czeskie wajchy zwrotnicowe z trainzpedro, czeskie semafory kształtowe od Hummusa oraz zieleń iglasta od Voytasa. Tabliczki peronowe od Jacka i baraki od niego dostępne są na PTT.
Pierwsza z linii będących ostateczną metamorfozą pierwszej mapy "Sudety 1996". Linia 291: Wałbrzych Szczawienko - Mezimesti.
Niezbyt długa ale bardzo malownicza Linia 291 przecina z północy na południe Sudety przekraczając granicę i wiążac przemysłowy węzeł wałbrzyski z stacją Mezimesti, stanowiącą ongiś duży trójkierunkowy węzeł i do dziś pozostającą ważnym punktem granicznym. Zmodyfikowałem oryginalny układ linii w taki sposób by pasował on do całego założenia projektu Sudety i zamiast wlec linię w oryginalnym charakterze przez Biały Kamień i Szczawno Zdrój do Wałbrzycha Szczawienko, włączyłem w nią odcinek Boguszów Gorce - Wałbrzych Główny. Od 1969r odcinek Wałbrzych Szczawienko - Boguszów Gorce Wschód nie był właściwie używany gdyż ominęła go elektryfikacja Wałbrzycha i w latach 70ych był juz mocno upadły, w 1984r ruch całkowicie zamknięto a w 1991r odcinek rozebrano. Pozostała część Linii 291 cieszy sie do dziś ciężkim ruchem towarowym z użytkiem podwójnej trakcji ST43 lub CTL ST44. Tędy też polskę opuścił w 2007 "Orient Express". Szczególnie interesująca linia z dużymi spadkami, mnóstwem ciekawego detalu, położoną na łuku stacją Mieroszów po środku i dużym czeskim terminalem granicznym Mezimesti na końcu.
Budowa mapy zasadniczo została ukończona, stąd skriny. Teraz dopieszczanie. Planuje dorobić jeszcze troche dodatków i zastąpić nimi te które obecnie są na mapie oraz ładnie wykończyć portalowe wyprowadzenia na inne trasy w celu późniejszego łączenia z innymi liniami. Tak więc Wałbrzych Główny - Mieroszów - Mezimesti już jest. Niebawem dalsze informacje.
Kilan chciałem Ci podziękować za zrobienie tej linii Jako że jestem z Wałbrzycha a dokładniej ze Szczawna Zdroju zawsze czekałem na taką trase oczywiście prubowałem robić wlasne linie w okolicach Wałbrzycha ale będę szczery niemam talentu do togo:) fajnie że znalazłem to forum a w nim twoje dzieło Pozdrawiam!
Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5158 Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2008, 18:40
A dziękuję. Cieszę się że ktoś się cieszy z pracy włożonej w sudeckie mapy.
Linia 291: Wałbrzych - Meziměstí jest już od miesiąca dostępna na DLS wraz z większością dodatków. Ta pilotowa mapa nowego projektu "Sudety 1977" nie jest za długa ale już lada moment będzie można do niej dokleić sąsiednie trasy.
Dziś ostatecznie ukończona została budowa drugiego z odcinków nowego projektu:
Linia 274: Wrocław Świebodzki - Goerlitz / odcinek Wałbrzych Główny - Marciszów już gotowa. Stan mapy, podobnie jak w wypadku linii 291, to przełom 1976/1977 w okresie letnio-jesiennym. Do pełnego realizmu niestety zabrakło poniemieckiego systemu sygnalizacji stosowanego właśnie na tej trasie aż do lat 80ych XX wieku a znanego jako "choinka". Musicie się zadowolić polskimi semaforami i tarczami.
Na skrinie zapowiedź następnego odcinka: Linia 298: Kamienna Góra - Sędzisław. SP45 z pociągiem relacji Opole - Kowary minął właśnie podg. Krużyn i rozpoczyna 3 kilometrową wspinaczkę ku Kamiennej Górze.
Piotr, ładna mapa. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Klaus Malorny wydał swoją paczkę sygnalizacji którą znajdziesz pod tym linkiem.. Ta sygnalizacja jest z lat 1969 :)
Ostatnio zmieniony przez Kamil 08-09-2008, 17:37, w całości zmieniany 1 raz
Piotr, ładna mapa. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Klaus Malorny wydał swoją paczkę sygnalizacji którą znajdziesz pod tym linkiem.. Ta sygnalizacja jest z lat 1969 :)
Te semafory nie są oskryptowane, poza tym "choinki" to był inny "Bauart" :)
Wysłany: 09-09-2008, 23:01 Linia 274 Jelenia Góra - Marciszów
Początek budowy linii 274, przedłużenie mapy Kilanzioma Na zachód... zacznie się w Marciszowie końcowej stacji mapy Kilana a skończy się w Jeleniej Górze ... koniec marudzenia ... moje skromne screeny
Pozwoliłem sobie na nutkę historii, Stan Wojenny po akcji w terenie, władza odpoczywa,
Zdecydowanie za dużo walisz trawska greenery. Lepiej już skorzystać z trawska FMA. Jak tak dalej będziesz walił trawsko greenery to zerznie Ci kompa i nici z grania ;]
Ostatnio zmieniony przez Kamil 09-09-2008, 23:06, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5158 Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2008, 02:30
A więc to o tę uwagę dot. Wałbrzycha Ci chodziło na PW. Już rozumiem, jakoś musiałem ją przeoczyć. Z Wałbrzychem to jest trudno. Znam stronę kolej.ournet.pl na wylot, to na niej w 100% opieram plany stacji do projektu. Sęk w tym że Wałbrzych zmieniał swoje plany torowe wiele razy pomiędzy 1965 i 2005. Mam plan od żólwika z 1976r, który jest jeszcze inny. Prawdopodobnie tak czy owak są jakieś nieścisłości. Względem mapy "sudety 1996" zostały wprowadzone uwagi Krzyśka SP45-166 i parowozownia wraz z torami bocznymi została przysunięta bliżej peronów. Od nowa zrobiony został wylot na Kłodzko i pare innych bajerów.
Jesteśmy aktualnie 35km na zachód od Wałbrzycha. Ukończony został kolejny odcinek nowego projektu. Tym razem Linia 298: Kamienna Góra - Sędzisław. Odcinek został zbudowany od zera i nie ma nic wspólnego ze starymi Sudetami. Posiada kilometraż, nowe dodatki, nowe teksturowanie, typowo ciemne jak to u mnie. Całość skwitowana stacją węzłową Kamienna Góra, której budowa pochłonęła ogrom pracy z racji swej znacznej złożoności oraz położenia pod kątem 45 stopni względem siatki TRS'a co spowodowało jej rozwleczenie na aż 6 segmentów. Prototypowo wykonane zostały też wyloty na Krzeszów, Lubawkę i Kowary oraz elektrociepłownia Kamienna Góra z działającą obsługą węgla.
Te 4 skriny mam nadzieje że narobią Wam smaku.
Jest to chyba najwierniej i najrealniej odtworzona mapa jaką zrobiłem dotąd do TRSa, dzięki foto-materiałowi Krzyśka Kociołka oraz własnej teksturo-wycieczce w lutym na tę stację właściwie z dokładnością co-do-obiektu udało się odtworzyć 298kę. Wszystkie nastawnie, dworce, mosty, wc, poczekalnie oraz inne obiekty charakterystyczne w rejonie są dokładnym wyrobem stworzonym na fotografiach oryginału. Szczególnym rodzynkiem jest tu gmach dworca Kamienna Góra, który już niebawem zostanie opublikowany.
Kilan jaką techniką robisz te mapy? twój talent robienia map jest niesamowity masz jakiś szczególny sposób na robienie map? i powiedz mi z której stronki bierzesz dodatki. Pozdrawiam !!!
Witam jak duży jest Wałbrzych (czy posiada np stacje Wałbrzych Fabryczny i Wałbrzych Misato czy tylko jest Wałbrzych Główny) czekam na odpowiedz pozdrawiam!!!
I prosił bym jeszcze o screeny Wałbrzycha (Narazie to co zrobiłeś ma potęcjał tylko tak dalej :)
Nie spamuj. Używaj opcji edytuj. Działa do 15 minut.
Ostatnio zmieniony przez Tata Muminka 20-09-2008, 14:27, w całości zmieniany 1 raz
Wykorzystuję Wałbrzych Gł. Kilana (takie nasze porozumienie o współpracy) Ja zacząłem od Bartnicy w str. Wałbrzych robić otoczenie, bo układ torowy, sygnalizacja i profil linii jest juz gotowy - trzeba to teraz pomalowac i "ubrać" Jak skońćze pojade dalej w stronę Kłodzka - z większych stacji została po drodze Nowa Ruda i Ścinawka.
Jest troche rzeczy przy linii które zasługują na zrobienie - tak więc zamierzam odwzorować kompleks bocznicy w Ludwikowicach oraz fragmenty linii wychodzących ze Ścinanwki - Radków, Tłumaczów i Wolibórz/Słupiec. O fragmencie linii świdnickej pisałem - zrobię ją póki co do Jugowic - potem sie zobaczy.
Ostatnio zmieniony przez bazler71 20-09-2008, 16:40, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach