FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: Tata Muminka
27-11-2012, 21:44
Projekt Sudety / Jesien 1976
Autor Wiadomość
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 4689
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-07-2008, 17:57   Projekt Sudety / Jesien 1976

Pragnę poinformować że ta pierwsza mapa nowego projektu sudeckiego jest już ukończona. Budowa zakończona została przedwczoraj. Mapa została wysłana na DLS, gdzie wisi też większośc dodatków. Wersja tradycyjna na GWT zawiśnie jak wrócę z urlopu wraz ze spisem dodatków i stron.

Zainteresowanym polecam zasysać Download Helperem jak sie pokaże, to automatycznie ściągnie 90% dodatków do niej. Nieliczne dodatki spoza DLSu które są na mapie to pare autek Sony'ego 25, nowe latarnie Ryśka "Grabash"a, czeskie wajchy zwrotnicowe z trainzpedro, czeskie semafory kształtowe od Hummusa oraz zieleń iglasta od Voytasa. Tabliczki peronowe od Jacka i baraki od niego dostępne są na PTT.

Pierwsza z linii będących ostateczną metamorfozą pierwszej mapy "Sudety 1996". Linia 291: Wałbrzych Szczawienko - Mezimesti.



Niezbyt długa ale bardzo malownicza Linia 291 przecina z północy na południe Sudety przekraczając granicę i wiążac przemysłowy węzeł wałbrzyski z stacją Mezimesti, stanowiącą ongiś duży trójkierunkowy węzeł i do dziś pozostającą ważnym punktem granicznym. Zmodyfikowałem oryginalny układ linii w taki sposób by pasował on do całego założenia projektu Sudety i zamiast wlec linię w oryginalnym charakterze przez Biały Kamień i Szczawno Zdrój do Wałbrzycha Szczawienko, włączyłem w nią odcinek Boguszów Gorce - Wałbrzych Główny. Od 1969r odcinek Wałbrzych Szczawienko - Boguszów Gorce Wschód nie był właściwie używany gdyż ominęła go elektryfikacja Wałbrzycha i w latach 70ych był juz mocno upadły, w 1984r ruch całkowicie zamknięto a w 1991r odcinek rozebrano. Pozostała część Linii 291 cieszy sie do dziś ciężkim ruchem towarowym z użytkiem podwójnej trakcji ST43 lub CTL ST44. Tędy też polskę opuścił w 2007 "Orient Express". Szczególnie interesująca linia z dużymi spadkami, mnóstwem ciekawego detalu, położoną na łuku stacją Mieroszów po środku i dużym czeskim terminalem granicznym Mezimesti na końcu.

Budowa mapy zasadniczo została ukończona, stąd skriny. Teraz dopieszczanie. Planuje dorobić jeszcze troche dodatków i zastąpić nimi te które obecnie są na mapie oraz ładnie wykończyć portalowe wyprowadzenia na inne trasy w celu późniejszego łączenia z innymi liniami. Tak więc Wałbrzych Główny - Mieroszów - Mezimesti już jest. Niebawem dalsze informacje.
_________________
www.wgk.cal.pl
Ostatnio zmieniony przez zolwik 30-03-2012, 22:09, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
arczix
zaawansowany


Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 622
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 12-08-2008, 10:57   

Świetna mapa Kilian, czuć jak by się tam było :) Więcej pisać nie trzeba, widać wszystko na screenach, pozdrawiam.
 
 
 
Campagnolo
nowy


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Walewice
Wysłany: 17-08-2008, 19:49   

Kilan chciałem Ci podziękować za zrobienie tej linii Jako że jestem z Wałbrzycha a dokładniej ze Szczawna Zdroju zawsze czekałem na taką trase oczywiście prubowałem robić wlasne linie w okolicach Wałbrzycha ale będę szczery niemam talentu do togo:) fajnie że znalazłem to forum a w nim twoje dzieło Pozdrawiam!
 
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 4689
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2008, 18:40   

A dziękuję. Cieszę się że ktoś się cieszy z pracy włożonej w sudeckie mapy.

Linia 291: Wałbrzych - Meziměstí jest już od miesiąca dostępna na DLS wraz z większością dodatków. Ta pilotowa mapa nowego projektu "Sudety 1977" nie jest za długa ale już lada moment będzie można do niej dokleić sąsiednie trasy.



Dziś ostatecznie ukończona została budowa drugiego z odcinków nowego projektu:

Linia 274: Wrocław Świebodzki - Goerlitz / odcinek Wałbrzych Główny - Marciszów już gotowa. Stan mapy, podobnie jak w wypadku linii 291, to przełom 1976/1977 w okresie letnio-jesiennym. Do pełnego realizmu niestety zabrakło poniemieckiego systemu sygnalizacji stosowanego właśnie na tej trasie aż do lat 80ych XX wieku a znanego jako "choinka". Musicie się zadowolić polskimi semaforami i tarczami.

Na skrinie zapowiedź następnego odcinka: Linia 298: Kamienna Góra - Sędzisław. SP45 z pociągiem relacji Opole - Kowary minął właśnie podg. Krużyn i rozpoczyna 3 kilometrową wspinaczkę ku Kamiennej Górze.
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
Kamil
znawca
Miedziak ;]


Pomógł: 78 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2161
Skąd: Lubin/Katowice
Wysłany: 08-09-2008, 17:36   

Piotr, ładna mapa. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Klaus Malorny wydał swoją paczkę sygnalizacji którą znajdziesz pod tym linkiem.. Ta sygnalizacja jest z lat 1969 :)
Ostatnio zmieniony przez Kamil 08-09-2008, 17:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mannerheim
zaawansowany
nietutejszy...



Pomógł: 78 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 626
Skąd: Warszawa-Rembertów
Wysłany: 08-09-2008, 19:57   

Kamil napisał/a:
Piotr, ładna mapa. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Klaus Malorny wydał swoją paczkę sygnalizacji którą znajdziesz pod tym linkiem.. Ta sygnalizacja jest z lat 1969 :)


Te semafory nie są oskryptowane, poza tym "choinki" to był inny "Bauart" :)
 
 
 
Palby
super user


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 176
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 09-09-2008, 23:01   Linia 274 Jelenia Góra - Marciszów

Początek budowy linii 274, przedłużenie mapy Kilanzioma Na zachód... zacznie się w Marciszowie końcowej stacji mapy Kilana a skończy się w Jeleniej Górze ... koniec marudzenia ... moje skromne screeny


Pozwoliłem sobie na nutkę historii, Stan Wojenny po akcji w terenie, władza odpoczywa,



No to narazie tyle reszta wkrótce



I WILL BACK !!!!
 
 
 
Kamil
znawca
Miedziak ;]


Pomógł: 78 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2161
Skąd: Lubin/Katowice
Wysłany: 09-09-2008, 23:06   

Zdecydowanie za dużo walisz trawska greenery. Lepiej już skorzystać z trawska FMA. Jak tak dalej będziesz walił trawsko greenery to zerznie Ci kompa i nici z grania ;]
Ostatnio zmieniony przez Kamil 09-09-2008, 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Palby
super user


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 176
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 09-09-2008, 23:07   

Trawa jest z FMA, drzewa i krzewy greenery..
 
 
 
TrainzN
nowy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-09-2008, 12:16   

Mapka jest ciekawą produkcją, już drugą do sudeckiej kolekcji. Oczywiście podoba się.

Mam tylko problem z kilkoma - dokładnie 4 - dodatkami, czyli nie mogę ich znaleźć. Mianowicie:

- <KUID:85701:23277> (Range: Signposts) Author: Vilem Jansky (Bald) E-Mail: arachnoid@volny.cz Web site: http://trainzpedro.idisk.cz/ (szukałem na trainzpedro i tam tego nie ma)
- <KUID:98738:37009> (Range: Rails)
- <KUID:98738:37015> (Range: Rails)
- <KUID:98738:37016> (Range: Rails)

z góry dzięki!
 
 
Kamil
znawca
Miedziak ;]


Pomógł: 78 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2161
Skąd: Lubin/Katowice
Wysłany: 13-09-2008, 13:29   

TrainzN napisał/a:
Mapka jest ciekawą produkcją, już drugą do sudeckiej kolekcji. Oczywiście podoba się.

Mam tylko problem z kilkoma - dokładnie 4 - dodatkami, czyli nie mogę ich znaleźć. Mianowicie:

- <KUID:85701:23277> (Range: Signposts) Author: Vilem Jansky (Bald) E-Mail: arachnoid@volny.cz Web site: http://trainzpedro.idisk.cz/ (szukałem na trainzpedro i tam tego nie ma)
- <KUID:98738:37009> (Range: Rails)
- <KUID:98738:37015> (Range: Rails)
- <KUID:98738:37016> (Range: Rails)

z góry dzięki!


Łukasz, musisz pobrać pack sieci trakcyjnej Balda i pricnik a lattice autorstwa Merlina z trainz.cz.
Ostatnio zmieniony przez Kamil 13-09-2008, 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TrainzN
nowy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-09-2008, 14:55   

Merci! Dzięki za info :)
 
 
TrainzN
nowy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-09-2008, 08:54   

Kilan oto plan Wałbrzycha z lat:

- 1965: http://www.jelenia.rail.p...ych_Gl_1965.gif
- 2005: http://www.jelenia.rail.p...ych_Gl_2005.gif

nie wiem, czy już widziałeś te plany, ale na Twojej mapie jest kilka bardzo dobrze widocznych błędów w układzie torowiska w Wałbrzychu.

W ogóle polecam całą stronę: http://www.jelenia.rail.pl/ gdzie znajdują się praktycznie wszystkie plany stacji w okolicach Jeleniej Góry.
Ostatnio zmieniony przez TrainzN 14-09-2008, 08:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 4689
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2008, 02:30   

A więc to o tę uwagę dot. Wałbrzycha Ci chodziło na PW. Już rozumiem, jakoś musiałem ją przeoczyć. Z Wałbrzychem to jest trudno. Znam stronę kolej.ournet.pl na wylot, to na niej w 100% opieram plany stacji do projektu. Sęk w tym że Wałbrzych zmieniał swoje plany torowe wiele razy pomiędzy 1965 i 2005. Mam plan od żólwika z 1976r, który jest jeszcze inny. Prawdopodobnie tak czy owak są jakieś nieścisłości. Względem mapy "sudety 1996" zostały wprowadzone uwagi Krzyśka SP45-166 i parowozownia wraz z torami bocznymi została przysunięta bliżej peronów. Od nowa zrobiony został wylot na Kłodzko i pare innych bajerów.

Jesteśmy aktualnie 35km na zachód od Wałbrzycha. Ukończony został kolejny odcinek nowego projektu. Tym razem Linia 298: Kamienna Góra - Sędzisław. Odcinek został zbudowany od zera i nie ma nic wspólnego ze starymi Sudetami. Posiada kilometraż, nowe dodatki, nowe teksturowanie, typowo ciemne jak to u mnie. Całość skwitowana stacją węzłową Kamienna Góra, której budowa pochłonęła ogrom pracy z racji swej znacznej złożoności oraz położenia pod kątem 45 stopni względem siatki TRS'a co spowodowało jej rozwleczenie na aż 6 segmentów. Prototypowo wykonane zostały też wyloty na Krzeszów, Lubawkę i Kowary oraz elektrociepłownia Kamienna Góra z działającą obsługą węgla.

Te 4 skriny mam nadzieje że narobią Wam smaku.



Jest to chyba najwierniej i najrealniej odtworzona mapa jaką zrobiłem dotąd do TRSa, dzięki foto-materiałowi Krzyśka Kociołka oraz własnej teksturo-wycieczce w lutym na tę stację właściwie z dokładnością co-do-obiektu udało się odtworzyć 298kę. Wszystkie nastawnie, dworce, mosty, wc, poczekalnie oraz inne obiekty charakterystyczne w rejonie są dokładnym wyrobem stworzonym na fotografiach oryginału. Szczególnym rodzynkiem jest tu gmach dworca Kamienna Góra, który już niebawem zostanie opublikowany.
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
bazler71
zaawansowany


Pomógł: 7 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 18-09-2008, 16:33   

Ależ bardzo prosze uprzejmie dajemy - zmęczony byłem wczoraj na koniec geodetowania






 
 
 
Campagnolo
nowy


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Walewice
Wysłany: 19-09-2008, 22:07   

Kilan jaką techniką robisz te mapy? twój talent robienia map jest niesamowity masz jakiś szczególny sposób na robienie map? i powiedz mi z której stronki bierzesz dodatki. Pozdrawiam !!!
 
 
 
SM50
zaawansowany



Pomógł: 39 razy
Wiek: 23
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 973
Skąd: Pisz
Wysłany: 20-09-2008, 07:34   

Bierze swoje produkcje i DLS (pisał wcześniej)
_________________
http://pkm.cba.pl - Zapraszam!
TS 2012
 
 
 
Campagnolo
nowy


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Walewice
Wysłany: 20-09-2008, 14:18   

Witam jak duży jest Wałbrzych (czy posiada np stacje Wałbrzych Fabryczny i Wałbrzych Misato czy tylko jest Wałbrzych Główny) czekam na odpowiedz pozdrawiam!!!

I prosił bym jeszcze o screeny Wałbrzycha (Narazie to co zrobiłeś ma potęcjał tylko tak dalej :)

Nie spamuj. Używaj opcji edytuj. Działa do 15 minut.
Ostatnio zmieniony przez Tata Muminka 20-09-2008, 14:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Campagnolo
nowy


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Walewice
Wysłany: 20-09-2008, 14:28   

ok dzięki za info ;)
 
 
 
Palby
super user


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 176
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 20-09-2008, 14:50   

Wałbrzych Główny jest tylko ... spróbuj zrobić dalej a nóż widelec uda się Tobie ;]
 
 
 
bazler71
zaawansowany


Pomógł: 7 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 20-09-2008, 16:39   

Wykorzystuję Wałbrzych Gł. Kilana (takie nasze porozumienie o współpracy) Ja zacząłem od Bartnicy w str. Wałbrzych robić otoczenie, bo układ torowy, sygnalizacja i profil linii jest juz gotowy - trzeba to teraz pomalowac i "ubrać" Jak skońćze pojade dalej w stronę Kłodzka - z większych stacji została po drodze Nowa Ruda i Ścinawka.
Jest troche rzeczy przy linii które zasługują na zrobienie - tak więc zamierzam odwzorować kompleks bocznicy w Ludwikowicach oraz fragmenty linii wychodzących ze Ścinanwki - Radków, Tłumaczów i Wolibórz/Słupiec. O fragmencie linii świdnickej pisałem - zrobię ją póki co do Jugowic - potem sie zobaczy.
Ostatnio zmieniony przez bazler71 20-09-2008, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
olavcdxx
świeżak


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: z okolicy
Wysłany: 21-09-2008, 18:37   

Witam. Prosiłbym o link do lokalizacji, z której mógłbym pobrać tę mapę bo jakoś nie mogę namierzyć :) Z góry dziękuję
 
 
Palby
super user


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 176
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 21-09-2008, 18:42   

Powiem tyle jest na DLS a resztę rusz trochę głową .....
 
 
 
Karmazynowy
nowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 15
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21-09-2008, 20:15   

Kilam chylę czoła!!! Ostatnia twoja mapa po prostu BĄBA!
Nigdy nie widziałem czegoś lepszego!
 
 
zolwik
znawca
Dyżurny Ruchu



Pomógł: 226 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 5019
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-09-2008, 20:20   

a ja nigdy nie widzialem "BĄBY"




ludzie .. cala polska na was patrzy...
_________________
Pogromca AI

TOWARY i ŁADOWNIE PNT http://sdrv.ms/MO7RX9
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group