Po pierwsze pozwoliłem sobie zmienić tytuł wątku na bardziej pasujący do działu z mapami.
Po drugie filmik filmikiem ale przez jakość jutuba ciężko powiedzieć więcej o wykonaniu mapy, tak więc screeny jak najbardziej mile widziane. A teraz to co wychwyciłem z filmiku:
1:10 - rozjazd krzywy i do tego wchodzi w peron albo jest bardzo blisko jego krawędzi (tak czy siak skrajnia nie zachowana), na bocznicy nie ma kozła.
Poza tym trawa raz na torach jest, raz nie, taki był zamierzony efekt?
Kolejna sprawa to sieć trakcyjna i jej nie dokładne zamocowanie na łukach, przynajmniej w niektórych miejscach.
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 78 Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2008, 14:29
Mapka bardzo mi się podoba. Również używam ruchomych ludzi. Są do pobrania na jakiejś niemieckiej stronie tylko, że nie pamiętam jakiej. Chyba Trainz Depot!
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Lukakashi 28-09-2008, 14:30, w całości zmieniany 1 raz
Zastanawiam się czemu na łuku z szklarskiej poręby górnej w kierunku średniej, wysięgniki na słupach są krótkie zamiast długie, przez co sieć trakcyjna nie sięga nad tor
Ostatnio zmieniony przez sa_krzysztof 28-09-2008, 17:03, w całości zmieniany 1 raz
Wymień budynek dworca w Szklarskiej Porębie Górnej na polski :P
Jakby oglądał film, to zobaczyłby, że budynek dworca jest wymieniony.
Yaro napisał/a:
Teraz widać więcej. Pustawo jest, za wąskie łuki. Reszta niby ok
Łuk tylko jeden jest straszliwie ciasny, może trochę przesadziłem dobra poprawię, jednak jest naprawdę ciasny. Pustawo zdaje się może trochę gdyż starałem się robić to możliwie najoszczędniej, a z perspektywy maszynisty, wcale to nie wygląda pusto.
Ostatnio zmieniony przez Bartuś 28-09-2008, 18:03, w całości zmieniany 1 raz
http://www.fotosik.pl/pok...780cb4fc04.html - obniż trochę te tła (bloki), żeby nie było widać tego zielonego z pod spodu ich. Popracuj nad ustawieniem ich. Ładnie się prezentuje :)
Miała być linia 311 Jelenia Góra-Szklarska Poręba, ale coś mi strzeliło do tej łepetyny i postanowiłem przenieść wszystko w lata 80-te
KilanZiom napisał/a:
Palby ma skądś takie fajne odbojnice. Usuwanie ich to raczej nie, bo to typowy element paru sudeckich tras, występują m.in. na Lwówek - Jelenia Góra czy Jelenia Góra - Tanvald..
Screeny...
Tym razem robiono testy, jak lokomotywa 3-osiowa sprawdzi się na tak krętej linii jak linia 311 - okolice Szklarskiej Poręby Średniej. Dzięki Kilanziomowi za wspaniałe modele, które pięknie się wpisują w górskie krajobrazy.
Wybaczczie za brak miniatur, ale gdybym je dał to screeny byłyby za ciężkie i bym wykroczył regulamin. Miniatury i linki do pełnych obrazów znajdziecie na EET i TM, w działach ze screenami.
Ostatnio zmieniony przez Tata Muminka 24-11-2008, 23:00, w całości zmieniany 6 razy
(...)Wybaczczie za brak miniatur, ale gdybym je dał to screeny byłyby za ciężkie i bym wykroczył regulamin. Miniatury i linki do pełnych obrazów znajdziecie na EET i TM, w działach ze screenami.
W ogóle nie rozumiem o co kaman... Ściągnij sobie jakikolwiek darmowy program do obróbki zdjęć i gotowe! Nie rozumiem jaki jest problem w zmniejszaniu wielkości screena/zdjęcia. Podstawy bardzo ogólnie pojętej informatyki się kłaniają.
Najprawdopodobniej ten lok tam nigdy nie jeździł. To była Żagańska lokomotywa zdaje się. Od 2000 roku pracowała dla Gdyńskiego Zakładu Taboru. Obecnie jest po pożarze i najprawdopodobniej nie ujrzymy jej już jeżdżącej
To tak samo jak TGV nigdy nie jechało 500 km/h w Polsce... a na mojej mapie jeździ. Ludzie czy wy wiecie co to wirtualna kolej :>? To oznacza, że na swojej mapie mogę jeździć nawet czołgiem, jak go sobie zrobie :) Podchodźmy do tej kwestii nieco z przymrużeniem.
Rozumiem, że SU42 chciał tylko dodać myśl, że w Sudetach raczej się nie spotka tej lokomotywy w realu... ale... patrz wyżej ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach